کد خبر : 58540

سید حسین حسینی اولین بمب جدایی استقلال در نیم فصل

سید حسین حسینی اولین بمب جدایی استقلال در نیم فصل

درباره حسین حسینی خبر می‌رسد که او پس از نیمکت نشینی‌های متوالی و حضور تنها در 3 بازی قصد دارد تا در نیم‌فصل استقلال را به طور قطع ترک کند.

به گزارش روزنامه گل، این تصمیم حسینی گویا در جایی است که او نمی خواهد برچسب گلر نیمکت نشین روی او که حتی سابقه دعوت به تیم ملی را هم دارد، خورده شود. هرچند از فولاد یا تراکتور به‌عنوان مقصد احتمالی گلر شماره یک استقلال نام‌برده می‌شود، اما شنیده می‌شود اگر حسینی موفق به گرفتن رضایت‌نامه‌اش شود مقصد او گل گهر سیرجان خواهد بود. امیر قلعه‌نویی از عملکرد علیرضا حقیقی راضی نیست و قصد دارد در نیم‌فصل یک دروازه‌بان جذب کند.

او در نیم‌فصل هم مشتری حسینی بود که در آن زمان باشگاه استقلال با جدای این دروازه‌بان مخالفت کرد تا گل گهری‌ها حقیقی را بگیرند. از سوی دیگر با توجه به اینکه استقلال به دنبال جذب علیرضا علیزاده هافبک دفاعی گل گهر است احتمال معاوضه بازیکن بین دو باشگاه وجود دارد.

برخلاف شایعات مطرح‌شده تراکتور با داشتن اخباری و فولاد با در اختیار داشتن محسن فروزان نمی‌توانند مقصد احتمالی حسین حسینی باشند، اما گل گهر تیم مناسبی برای حسینی است که به لحاظ مالی هم می‌تواند نظر گلر استقلال را جلب کند. رشید مظاهری هم از اینکه با حسین حسینی رقابت دارد ناراضی است و تلویحاً به این موضوع معترض هم شده بود. احتمالاً در نیم‌فصل فکری برای فراهم کردن آرامش خاطر گلر اصلی خودش و جلب رضایت گلر نیمکت نشین با جدایی حسینی موافقت خواهد کرد.

فکری مانند اغلب مربیان ایرانی به حضور هم‌زمان 2 گلر هم‌تراز اعتقاد دارد که برخلاف او گلر‌های استقلال معتقدند که این موضوع تأثیر منفی روی عملکردشان گذاشته است. فکری که حالا حرف از رفتن خود او هم در میان است بارها با درخواست حسینی مخالفت کرده و براساس دیدگاهش اجازه جدایی را به او نداده اما با این اصرار گلر استقلال شاید او در یک صورت چنین اجازه ای بدهد. فکری در این شرایط شاید با احتمال معاوضه علیزاده و حسینی در نهایت موافقت کند. البته اگر تا نیم‌فصل کادر فنی استقلال دستخوش تغییر نشود! حتی شایعه شده رشید مظاهری به کادر فنی اعلام کرده اگر مخالف جدایی حسینی هستند اجازه دهند تا او در نیم‌فصل راهی تیم دیگری شود. آنچه مشخص است بین این 2 دروازه‌بان انتخاب اول استقلالی‌ها مظاهری خواهد بود. مهدی رحمتی که در لیگ ششم شرایط بدی در استقلال داشت و ذخیره وحید طالب لو بود به مس کرمان رفت و در آنجا زیر نظر امیر قلعه‌نویی احیا شد. شاید سرنوشت مشابهی در انتظار حسینی باشد. شاید هم او اینجا رحمتی را الگوی خودش قرار داده است!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها