کد خبر : 57597

واکنش هواداران استقلال به گل به خودی حسینی

واکنش هواداران استقلال به گل به خودی حسینی

اشتباه فاحش گلر استقلال روی گلی که دریافت کرد باعث شد هواداران این تیم در فضای مجازی او را سوژه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین حسینی، گلر شماره یک تیم استقلال در دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان بعد از چند هفته نیمکت نشینی فرصت بازی پیدا کرد ولی اشتباه فاحش او روی گلی که این تیم دریافت کرد و دروازه تیم خودی را باز کرد، باعث شد هواداران این تیم در فضای مجازی به او حمله ور شوند و به نظر می‌رسد اندک محبوبیتی که برای او باقی مانده بود هم روی این گل دریافتی از بین رفت.

حسینی که از سن کم در این تیم حضور داشته و به قول خودش پله‌های ترقی را یکی یکی طی کرده و از گلر سوم به گلر دوم و در نهایت گلر شماره یک این تیم تبدیل شد، در نهایت به دلیل عملکرد نا مطمئن در ترکیب این تیم باعث شد باشگاه به فکر جذب یک گلر با تجربه و مطرح بیافتد و در پنجره تابستانی رشید مظاهری را به خدمت گرفت تا خیالش از این پست راحت شود. لیگ اگرچه با حضور حسینی در ترکیب شروع شد ولی عملکرد مطمئنی از او در ترکیب این تیم دیده نشد تا مظاهری به ترکیب اصلی راه پیدا کند و عملکرد خوبش او را در جمع نفرات اصلی تیم قرار داد تا اینکه در نهایت فکری تصمیم گرفت در هفته سیزدهم بار دیگر حسینی را به میدان بفرستد و با وجود اینکه انتظار می‌رفت او از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد تا جایش را در ترکیب اصلی محکم کند ولی به بدترین شکل باعث دریافت گل برای تیمش شد و حالا هواداران استقلال در فضای مجازی نسبت به عملکرد او واکنش نشان دادند.

نمونه‌ای از این واکنش ها را می‌‌خوانید:

تو شهر اولین ها حسینی اولین گل به خودی یه دروازه بان از روی نقطه کرنر بدون دخالت دیگر بازیکنان رو به اسم خودش ثبت کرد

----

در این فصل:

حسین حسینی: ۱ گل زده

آرمان رمضانی: ۰ گل زده

ماشالا سید

---

قاعدتا باید ناراحت باشم از گل خوردن استقلال،اما خوشحالم که این مدلی گل خوردیم تا این بشر دیگه تا آخر عمر فوتبالیش حرف اضافه‌ای منباب فیکس بودن نزنه...

---

نمی‌دونم بخندم یا گریه کنم ولی در صحنه‌ی گل اگر کلا گلری نداشتیم گل نمی‌خوردیم

---

من شاید یه روزی بتونم به خاطر زندگی‌ای‌ که به بدترین شکل ممکن نابودش کردم خودمو‌ ببخشم اما برای مقایسه‌ی‌ حسینی و بیرانوند دم‌دمای‌ جام‌جهانی ۲۰۱۸ هرگز‌.

---

با این گلی که حسینی خورد معلوم شد که وقتی با رحتمی هم دوره بوده واقعا ازش یاد میگرفته. 

---

آقای فکری کاش هیچ وقت به مظاهری بازی نداده بودی. اینجوری الان مجبور نبودیم هم تورو تحمل کنیم هم حسینی رو

---

حسینی کاری کرد دلم برا کاریوس تنگ بشه‌.

فدای تصمیمات فنیت‌ آقای فکری‌.

---

‌احمدی گفت فکری از فرمول مرفاوی تو دروازه استفاده کرد و این بازی به حسین حسینی بازی داد. فک کنم منظورش گل خوردن از نزدیکی نقطه کرنره که قبلا مرفاوی موفق شده بود تو دربی با تیمش به این مهم دست پیدا کنه.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها