کد خبر : 58362

همه مقصران باخت استقلال در اصفهان

همه مقصران باخت استقلال در اصفهان

محمود فکری با از دست دادن صدر جدول بهانه جدیدی به منتقدانش داد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی استقلال تا قبل از بازی امروز، در پاسخ به افرادی که از سبک بازی تیم او انتقاد می‌کردند، به حضور تیمش در صدر جدول اشاره می‌کرد تا موفقیت تیمش در فاز نتیجه گیری را به عنوان سپری در برابر انتقادها مورد استفاده قرار دهد منتهی بعد از شکست مقابل سپاهان و تقدیم صدر جدول به حریف، فکری دیگر نمی‌تواند روی صدرنشینی تیمش مانور کند.

جدا از بحث نتیجه، محمود فکری امروز اشتباهاتی داشت که باعث شد فضای مجازی شدیدا علیه او شود و کار به جایی رسید که بعضی کانال‌ها درباره برکناری سرمربی استقلال نظرسنجی برگزار کنند اما این اشتباهات چه بود؟

نیمکت نشینی ریگی: سورپرایز فکری برای بازی مقابل سپاهان تداوم نیمکت نشینی ریگی بود. هافبک دفاعی استقلال بعد از نمایش نسبتا ضعیفش جلوی سایپا، دیگر رنگ ترکیب اصلی را ندیده و در شرایطی که به نظر می‌رسید فکری جلوی خط هافبک قوی سپاهان از دو هافبک دفاعی استفاده کند، اما او تصمیم گرفت باز هم از ریگی استفاده نکند تا با این کار میانه میدان را به میزبان بدهد. عجیب‌تر اینکه در شرایطی که استقلال نیاز به جبران دو گل خورده داشت، فکری در دقایق آخر بازی تصمیم گرفت هافبک دفاعی به میدان بفرستد!

خط دفاعی پراشتباه: وقتی سرمربی تیم دو مدافع تیمش را همزمان عوض می‌کند و تغییر سیستم می‌دهد، کاملا مشخص است که از نمایش خط دفاعی تیمش راضی نبوده است. قبل از بازی به نظر می‌رسید فکری مرادمند را به ترکیب برگرداند اما او تصمیم گرفت از دانشگر و یزدانی و غلامی به عنوان سه مدافعش استفاده کند و هیچکدام از آنها روز خوبی را در اصفهان پشت سر نگذاشتند.

مظاهری: رشید هم مثل سایر استقلالی‌ها نمایش خوبی در اصفهان داشت منتهی برخی عقیده دارند فکری هم در نمایش ضعیف دروازه‌بان تیمش مقصر بوده و وقتی که در بازی با نفت مسجدسلیمان، یکدفعه تصمیم گرفت حسینی را درون دروازه قرار دهد، تمرکز دروازه‌بان اصلی تیمش را به هم زد و مشخص بود که این مظاهری، آن دروازه‌بانی نبود که پیش از این در چند بازی ناجی تیمش شده بود.

فکری حالا در بدترین موقعیت دوران سرمربیگری‌اش در استقلال قرار گرفته و حامیان او هم هیچ بهانه‌ای برای دفاع از حاج محمود ندارند. با توجه به آنکه مدیران باشگاه استقلال از سرمربی تیمشان دفاع کرده‌اند و حجت نظری اعلام کرده فکری تا هر زمانی که بخواهد، می‌تواند در استقلال بماند، باید دید شرایط در ادامه فصل برای استقلال و محمود فکری چگونه رقم خواهد خورد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها