کد خبر : 58359

محمود فکری: خداحافظ!

محمود فکری: خداحافظ!

سرمربی تیم استقلال نسبت به سوالی درباره تغییرات ترکیب تیمش ناراحت شد و نشست خبری را ترک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان در نشست خبری بیان کرد:جا دارد به تیم سپاهان بابت این برد تبریک و به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. نمی‌دانم چرا بازیکنان ما تمرکز نداشتند هر چند دلایلش را خودم می‌دانم. امروز گل‌های خیلی بچه‌گانه‌ای خوردیم که کار را سخت کرد.

وی ادامه داد: در بازی که در هر دو نیمه می‌شد به گل برسیم و حتی با برد بیرون بیاییم بچه‌گانه رفتار کردیم و 3 امتیاز مهم را از دست دادیم. در مجموع به تیم سپاهان خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود به جای 3 مدافع از 4 بازیکن استفاده می‌کرد گفت: خدا را شکر که بازی را باختیم و دوباره سوال های کارشناسانه شروع شد. زمانی که تیم ما می‌برد کسی سوال نمی پرسد ولی وقتی می‌بازیم سوال‌ها همه به این سمت و سو می‌رود. همانطور که گفتم امروز روز بد مدافعان ما بود و تمرکز نداشتیم. خیلی تلاش کردیم بازیکنان را آماده کنیم ولی دلایل مختلفی می‌تواند باعث شود تمرکز بازیکنان به هم بریز و دیدید که بازی حساس را از دست دادیم.

فکری در پاسخ به این سوال که چرا در هر بازی شاهد تغییرات در تیم استقلال هستیم گفت: خیلی ممنون، خسته نباشید می‌گویم و من از شما تشکر می‌کنم.

فکری با بیان این جمله سالن کنفرانس خبری را ترک کرد!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها