کد خبر : 57800

پرسپولیسی‌ها به من می‌گویند علی آقا!

پرسپولیسی‌ها به من می‌گویند علی آقا!

لژیونر فوتبال ایران گفت: در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می‌کنم تلاش و تمرین بیشتر است تا خودم را اول به سرمربی ثابت کنم و بعد به تیم و هواداران و بتوانم جایگاه مطمئنی در فوتبال پرتغال به دست بیاورم.

به گزارش ایلنا، علی علیپور، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس و آقای گل سابق لیگ برتر این روزها در لیگ پرتغال و در تیم ماریتیمو در حال تلاش برای اثبات خودش و حضور موفق در این کشور است. چکیده ای از صحبت های جدید علیپور را بخوانید:

* وقتی شما به یک کشور جدید و یک فوتبال جدید وارد می‌شوید طبیعتاً نیاز به مدتی زمان دارید تا با شرایط جدید هماهنگ شوید و من هم تازه به اینجا آمده‌ام و کار سختی در پیش دارم. اینکه کارم در اینجا با نیمکت نشینی آغاز شود هم طبیعی است چرا که دیر به تیم اضافه شدم و نیاز به زمان داشتم. مدتی درگیر این بودم که خانواده‌ام را به اینجا منتقل کنم و به لطف مسئولان باشگاه و افرادی که اینجا به من کمک کردند این اتفاقات به خوبی پیش رفت.

*شما حتی در برخورد با بازیکن تازه‌وارد هم این حرفه‌ای گری را به خوبی احساس می‌کنید. در ایران و در رختکن پرسپولیس من به خاطر اینکه آقای گل تیم بودم شرایطم خوب بود و رابطه خوبی هم با بچه‌ها داشتم ولی اینجا همه چیز حرفه‌ای و بر پایه نظم و اصول خاصی بنا شده است. مصدومیتی که در ابتدای کار برایم پیش آمد یک مقدار کارم را سخت کرد که با آن کنار آمدم و توانستم به مرور زمان به ترکیب اصلی راه پیدا کنم.

* طارمی و مغانلو دوستان صمیمی و خوب من هستند و حضورشان در اینجا یک اعتبار برای فوتبال ایران محسوب می‌شود. هر سه ما ایرانی هستیم و در کنار اینکه به عنوان بازیکن حرفه‌ای دوست داریم برای تیم خودمان موفقیت کسب کنیم و تاثیرگذار باشیم، سعی داریم سفیر خوبی هم برای فوتبال ایران باشیم و پرچم ایران را در اینجا بالا ببریم. مهدی طارمی خدا را شکر خیلی خوب در اینجا جا افتاده است و من و شهریار هم که به تازگی اضافه شدیم تلاش می‌کنیم شرایط خوبی رقم بزنیم. خدا را شکر شهریار هم گل زد و همیشه از موفقیت دوستانم و هموطنانم در کشورهای دیگر خوشحال می‌شوم.

*تصمیم داشتم بعد از 5 سال حضور در پرسپولیس فضای دیگری را تجربه کنم. بدون شک اعتبار و پیشرفت فوتبالی خودم را مدیون پرسپولیس و هوادارانش هستم که من را علی آقا صدا می‌زدند. من همیشه یک پرسپولیسی هستم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

*من یک تصمیم حرفه‌ای گرفتم و با افراد زیادی مشورت کردم و بدون تحقیق دست به انتخاب نزدم. بحث من الان این نیست که اگر به عقب برگردم آیا چنین تصمیمی را باز هم می‌گرفتم یا نه. بحث این است که در آن لحظه تصمیمی گرفتم که فکر می‌کنم درست بود و برای خودم، خانواده‌ام و حتی فوتبال ایران مفید بود.

*در مورد شایعات باید بگویم که اسمش رویش است و برای همین به آن می‌گویند شایعه و من هم آن را شایعه می‌دانم. من در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می‌کنم تلاش و تمرین بیشتر است تا خودم را اول به سرمربی ثابت کنم و بعد به تیم و هواداران و بتوانم جایگاه مطمئنی در فوتبال پرتغال به دست بیاورم و مسیر پیشرفت در آینده برایم باز شود.

درگذشت مهرداد میناوند همه ما را واقعاً شوکه کرد ولی این موضوع یک بار دیگر نشان داد که ویروس کرونا با هیچکس شوخی ندارد و باید در کنار این غم بزرگ و ناراحتی که برایمان ایجاد شده به پیامی که در دل خودش داشت هم دقت کنیم و این موضوعی نیست که آن را شوخی بگیریم چون خدای ناکرده ممکن است عزیزان دیگری را هم از دست بدهیم. در پرتغال می‌بینم پروتکل‌ها چقدر جدی رعایت می‌شود و قوانین محکمی برای قرنطینه دارند که در حال انجام است و ساعت 6 به بعد هر روز کل جزیره قرنطینه است. در مورد آقا مهرداد باید بگویم واقعاً حیف شد. خنده‌هایش، رفتارهایش و خیلی خاطرات شیرینی که از او داریم فراموش نشدنی هستند. برخی پیشکسوتان فوتبال وقتی بازی را کنار می‌گذارند بعد از دوران فوتبالشان هم رفتار حرفه‌ای دارند. آقای میناوند یکی از آن افرادی بود که حتی با لبخندش هم انرژی می‌گرفتیم. هنوز برایم سخت است که بگویم مرحوم میناوند چون ایشان را نمی‌شود اینطور صدا زد.

*در مورد آقای رسول پناه هیچ صحبتی ندارم و همه چیز به وقتش برای همه مشخص خواهد شد. الآن مهم پرسپولیس است که در آرامش نتیجه بگیرد و مهم خود من هستم که اینجا در کنار خانواده و در آرامش بتوانم شرایط خوبی پیدا کنم و برای تیم مفید باشم و به سایر موارد توجهی ندارم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها