کد خبر : 56197

واکنش مبهم شکوری به بازگشت 2 ستاره پرسپولیس

واکنش مبهم شکوری به بازگشت 2 ستاره پرسپولیس

این روزها بحث بازگشت علی علیپور و مهدی ترابی به پرسپولیس در فضای هواداری این تیم جدی تر از گذشته مطرح می شود.

عدم توفیق علی علیپور و مهدی ترابی در تیم های جدیدشان موجب شده تا شایعه بازگشت این دو قوت بگیرد. حتی امروز اخباری در خصوص تماس پرسپولیس با مهدی ترابی هم منتشر شد.

به هر حال بازگشت این دو بازیکن یکی از سوالاتی بودن که امروز در نشست خبری ابراهیم شکوری معاون اجرایی پرسپولیس مطرح شد و البته او جواب صریحی به این مساله نداد.

شکوری در مورد جذب بازیکنانی مانند مهدی ترابی و علی علیپور برای ادامه فصل بیستم لیگ برتر، گفت: ما تازه در هفته ششم هستیم و حتی اگر امروز بازیکنی را جذب کنیم، آن بازیکن تا نیم فصل امکان حضور نخواهند داشت.

وی افزود: شخصا با برخی لژیونرها در ارتباط هستم. اینکه شب قبل از بازی تیم مدیریت تحت فشار قرار می‌گیرد که یک بازیکن آزاد شده و ممکن است به تیم دیگری برود، چندان خوب نیست. با یکی از بازیکنانی که نام و در این چند روز مطرح شد، شب گذشته حرف زدم که او گفت حضورش در فهرست مازاد تیمش کذب است. ما باید برخی مسائل را در نظر بگیریم.

برای مثال مسیری مهدی طارمی رفت که باعث شد پنجره نقل و انتقالات بسته شود. این را نباید فراموش کنیم اینجا پرسپولیس است. تیم پرسپولیس با تیم‌های دیگر حوزه خلیج فارس فرق دارد. همچنین از بازیکنان تیم می‌خواهیم قدر جایگاهی که دارند را بدانند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها