کد خبر : 57400

وضعیت جدایی قایدی و دیاباته و فهرست خروجی استقلال

وضعیت جدایی قایدی و دیاباته و فهرست خروجی استقلال

سخنگوی باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه سرمربی تیم در مورد ورود و خروج بازیکنان از این تیم نظر نهایی را اعلام خواهد کرد گفت: منتظر ارائه فهرست از سوی کادر فنی هستیم.

به گزارش مشرق، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال ظهر امروز دوشنبه در نشستی آخرین وضعیت تیم فوتبال این باشگاه را بررسی و در مورد برخی موارد تصمیم گیری کردند.

وی در مورد میزان پرداختی به بازیکنان و احتمال فسخ قرارداد توسط آنها گفت: شرایط بازیکنان با هم متفاوت است. تلاش ما این است که بتوانیم همه بازیکنان را حفظ کنیم. در نیم فصل هم همین کار را خواهیم کرد. اما ممکن است که در نیم فصل آقای فکری به عنوان سرمربی بازیکنی را نخواهد. تمام تلاشمان این است که بتوانیم کمترین خروجی را داشته باشیم اما انتظار داریم که اگر سرمربی تیم نکته‌ای را مد نظر دارند لیست ورودی و خروجی را زودتر در اختیار باشگاه بگذارد.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد جدایی دو بازیکن تاثیرگذار خط حمله آبی پوشان نیز گفت: دیاباته بازیکن استقلال است و با ما قرارداد دارد. تلاش ما این است که ایشان را نگه داریم. هواداران استقلال هوشیار باشند. ما نه بنا داریم قایدی را از دست بدهیم و نه شیخ دیاباته را. تمام تلاشمان این است که بتوانیم با پرداخت مطالبات مالی زمینه ماندن این بازیکنان را فراهم کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها