کد خبر : 57113

موثرترین بازیکن استقلال تا کنون

موثرترین بازیکن استقلال تا کنون

مهدی قایدی برای چهارمین هفته متوالی موفق به گلزنی شد و تیمش را به صدر جدول رده‌بندی رساند.

به گزارش مهر، پیروزی سه بر یک استقلال برابر تراکتور در حالی رقم خورد که « مهدی قایدی » نقشی غیر قابل انکار در ثبت آن داشت. با وجود اینکه « شیخ دیاباته » ۲ گل زد و همه از او به عنوان ستاره اصلی مسابقه یاد می‌کنند اما این جوان بوشهری آبی‌پوشان بود که موفق شد با یک گل و یک پاس گل همان اثرگذاری را داشته باشد که ستاره مالیایی در میدان داشت.

این چهارمین دیدار متوالی بود که «مهدی قایدی» موفق شد برای استقلال گلزنی کند. او بعد از اینکه در هفت دیدار ابتدایی تنها یک پاس گل داد؛ در چهار بازی اخیر موفق شده دروازه تیم‌های گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز را باز کند. در این چهار هفته استقلال به ۱۰ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن دست پیدا کرده و همین مساله نشان می‌دهد چقدر حضور شماره ۱۰ آبی‌ها در این روزها موثر بوده است.

قایدی همچنین موفق شد برابر تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان پاس گل بدهد و یک بار هم پنالتی بگیرد تا از ۱۶ گل به ثمر رسیده روی هفت گل به صورت مستقیم تاثیرگذار باشد و تقریبا تاثیری ۵۰ درصدی روی کل گل‌های این فصل تیم «محمود فکری» داشته باشد. باید دید این ستاره ۲۲ ساله در ادامه چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد. قایدی فصل گذشته تا پایان هفته یازدهم موفق به زدن پنج گل شده بود.

قایدی در تمام این هفته‌ها بدون ادعا در ترکیب تیمش درخشیده و نامش هیچوقت به عنوان ستاره اصلی استقلال معرفی نشده و حتی رسانه‌ها هم به آن اشاره چندانی نداشته‌اند. این بازیکن ۲۲ ساله بدون حاشیه و در مسیری درست به پیشرفت کردن ادامه می‌دهد و انگار قرار نیست توقفی در کارش دیده شود. او با این میزان از آمادگی بدون شک می‌تواند به تیم ملی ایران و «دراگان اسکوچیچ» هم کمک کند. همانطور که موفق شد یک گل زیبا را به تیم ملی بوسنی و هرزگووین بزند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها