کد خبر : 56998

پرسپولیس واقعی را فردا خواهید دید

پرسپولیس واقعی را فردا خواهید دید

حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با فولاد گفت که پرسپولیس واقعی رو از فردا خواهید دید.

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان صحبت هایش را با انتقاد از سازمان لیگ آغاز کرد: برنامه ریزی برای ما فشرده شد و این کار ما را سخت می‌کند. اما جای هیچ وقفه ای نیست و ما باید همیشه قوی و با صلابت کار کنیم و بتوانیم  به سمت قهرمانی حرکت کنیم. امیدوارم پرسپولیس واقعی را از این به بعد و از فردا ببینیم. از فردا استارت قهرمانی را خواهیم زد. از مسی پرسیدند که  این موفقیت ها را یک شبه به دست آوردی؟ گفت بله یک شبه به دست آوردم اما این شب 17 سال طول کشید! بنابراین این که پرسپولیس توانست چهار سال قهرمان شود، آدم های زیادی تلاش کردند از ارکان باشگاه تا کادرفنی و کادر پزشکی و... . امیدوارم جواب زحمات یک سال اخیر را بگیریم.

مطهری  افزود: به تیم خودمان تبریک میگویم به این دلیل که از دل تیم ما نفراتی به عنوان بهترین بازیکن در پست خودشان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده اند. به این انسجام و کار تیمی مان افتخار کرده و به این نفرات که در پست های خود بهترین شده اند تبریک می گویم.

وی افزود: ما پرسپولیس هستیم و نیاز داریم همیشه بهترین باشیم اما بدخواهانی داریم که طبیعت فوتبال است و در این یک سال به من ثابت شده برخی عوامل درونی و بیرونی بدخواه ما هستند اما باید به راهمان ادامه بدیم.باید محکم و استوار به راهمان ادامه بدهیم و به هدف خود برسیم. ما پرسپولیس هستیم که چهار دوره قهرمان لیگ برتر شده ایم و برای پنجمین بار باید این عنوان تکرار شود تا تیم ما ابدی شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها