کد خبر : 56894

کری هاشمی نسبت برای پرسپولیس

کری هاشمی نسبت برای پرسپولیس

مهدی هاشمی نسب دستیار جواد نکونام در فولاد خوزستان درباره بازی مقابل پرسپولیس گفت: این مسابقه هم ۳ امتیاز دارد و ما از این بازی چیزی بیشتر از سه امتیاز را نمی خواهیم.

به گزارش خبر ورزشی، دوشنبه تیم فولاد مهمان پرسپولیس است. جواد نکونام سرمربی این تیم یک استقلالی به شمار می‌رود اما چهره ویژه این مسابقه مهدی هاشمی نسب است کسی که روزگاری محبوب‌ترین چهره طرفداران پرسپولیس بود و بعدها به یکی از چهره‌های منفور آنها تبدیل شد چون به تیم رقیب یعنی استقلال پیوست و در اولین مسابقه برابر تیم سابق خود به عنوان مهاجم به میدان رفت و بعد از گشودن دروازه احمدرضا عابدزاده از فرط خوشحالی از حال رفت. مهدی هاشمی نسب در خصوص بازی فولاد و پرسپولیس گفت: این مسابقه هم ۳ امتیاز دارد و ما از این بازی چیزی بیشتر از سه امتیاز را نمی خواهیم! از تیم حریف شناخت لازم را داریم و اگر برنامه‌ها همان طور که می‌خواهیم جلو برود به هدفمان می‌رسیم .

از مدافع اسبق تیم ملی سؤال کردیم آیا بازی با پرسپولیس هنوز هم برایت حساس است که در جواب گفت: همه بازی‌ها حساسیت‌های خاص خودشان را دارند و من نمی‌خواهم دروغ بگویم یا کری‌خوانی بیهوده کنم. پس بهتر است در مورد این مسائل بعد از بازی صحبت کنم.

هاشمی نسب درباره کیفیت لیگ برتر در فصل جاری گفت: شرایط برای همه یکسان است ولی به نظرم لیگ آن جذابیت و پویایی لازم را ندارد امیدوارم وضعیت کیفی فوتبال مان رشد کند که به نفع تیم ملی هم خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها