کد خبر : 56522

تجربه یحیی بیشتر است یا فکری ؟

تجربه یحیی بیشتر است یا فکری ؟

بازیکن اسبق سرخابی‌ها گفت: نباید نتایج اخیر استقلال کادرفنی و بازیکنان این تیم را فریب بدهد زیرا یحیی گل محمدی در دربی تجربه بیشتری از محمود فکری دارد.

به گزارش فارس، فرشاد فلاحت زاده  درباره دیدار آتی تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: شاید استقلال به دلیل برد قبل از دربی اش از لحاظ روحی شرایط بهتری داشته باشد اما وضعیت پرسپولیس هم با وجود مساوی مقابل سپاهان بد نیست زیرا این تیم هم قدر و قدرتمند است. در کل نتایج اخیر استقلال نباید  کادرفنی و بازیکنان این تیم را فریب بدهد زیرا یحیی گل محمدی در دربی تجربه بیشتری از محمود فکری دارد. در کل اگر بازی طبق روند عادی پیش برود، هر تیمی بتواند از فرصت‌هایش استفاده کند، برنده می‌شود.

وی افزود: بازی برای هر دو تیم سخت است و نمی‌توان گفت پرسپولیس به دلیل از دست دادن جام آسیا و سه تساوی متوالی شرایط سختی برای این مسابقه دارد. دربی بازی متفاوتی است و بارها دیده‌ایم تیمی که شرایط خوبی در آستانه این بازی نداشته حریف خود را شکست داده است. در این بازی هم هر تیمی بتواند از مهره های‌هایش بهتر استفاده کرده و ارنج خوبی را در زمین بگذارد، می‌تواند برنده شود. البته از نظر من تیمی که گل اول را به ثمر برساند، شانس بیشتری برای برد دارد. 

مدافع اسبق سرخابی‌ها درباره برابر بودن قدرت خط دفاعی دو تیم با وجود برتری نسبی استقلال در کارهای تهاجمی گفت: با توجه به شرایط خوبی که ارسلان مطهری، مهدی قائدی و شیخ دیاباته دارند، وضعیت  خط حمله استقلال بهتر است اما پرسپولیس با استفاده از سیستم 2-4-4 تدافعی تر بازی می‌کند و دنبال استفاده از ضدحملات است. این تیم برای حمله به سمت دروازه حریف باکس به باکس جلو می‌آید و در این زمینه توانمند است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها