کد خبر : 56477

پرسپولیس و استقلال با سندسازی AFC را فریب می‌دهند

پرسپولیس و استقلال با سندسازی AFC را فریب می‌دهند

رئیس اسبق هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد موج جدید وزات ورزش و جوانان درباره خصوصی شدن سرخابی‌ها صحبت های جالبی مطرح کرد.

به گزارش فارس، در سال آخر دولت حسن روحانی بار دیگر تب واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی بالا گرفته. این در شرایطی است که کمتر کسی است که نداند این دو باشگاه تا چه اندازه ضررده هستند اما با این حال مدام تاکید می شود صورت های مالی آنها تصویب شده و اکنون آماده واگذاری به بورس یا فرابورس هستند.

در این باره با امیدوار رضایی رئیس اسبق هیات مدیره استقلال و کسی که سالها در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده حضور داشته و در این باره تحقیق کرده و حتی گزارش خود را برای چگونگی عرضه این دو باشگاه به بخش خصوصی به دولت روحانی ارائه کرده، گفت و گو کردیم که اظهار داشت: برایم جالب است چطور دولت در حالی که در سال ۹۲ در گزارشی مفصل به آقای صالحی امیری سرپرست وقت وزارت ورزش و جوانان در خصوص چگونگی واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی توضیحات کامل ارائه کردم، اکنون و در سال آخر به فکر واگذاری افتاده؟ چرا بعد از این همه سال باید در سال آخر دولت این واگذاری انجام شود؟

وی افزود: این دو باشگاه با سندسازی AFC را فریب می دهند. مجمع هر دو باشگاه یکی است. از نظر قانون، مجمع آنها باید وزارت اقتصاد باشد؛ نه وزارت ورزش. این تناقض اکنون وجود دارد. در قانون آمده، هر شرکتی که در لیست واگذاری قرار می گیرد، مجمع آن وزارت اقتصاد است اما این چه مدلش است که این دو باشگاه زیر نظر وزارت ورزش اداره می شوند؟ این تخلف است و قانونی نیست. مانده ام چرا دستگاه های نظارتی بر این مورد واضح ورود نمی کنند؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها