کد خبر : 53401

نقره داغ النصری‌ها به دلیل اتفاقات بازی با پرسپولیس


نقره داغ النصری‌ها به دلیل اتفاقات بازی با پرسپولیس

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه النصر عربستان و دو بازیکن این تیم را به دلیل اتفاقات بازی با پرسپولیس جریمه کرد.

به گزارش مهر، آرای جدید کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب اعلام شد.

بخشی از این آرا مربوط به باشگاه النصر عربستان و اتفاقاتی است که در بازی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها با پرسپولیس رقم خورده است؛ دیداری که پرسپولیس موفق شد در ضربات پنالتی پیروز و راهی فینال آسیا شود.

«اسامه یوسف» بازیکن تیم فوتبال النصر بعد از بازی با پرسپولیس از شرکت در مصاحبه فوری با درخواست AFC خودداری کرد. این بازیکن مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه شد که البته AFC مبلغ ۷,۵۰۰ دلار از این جریمه را به مدت دو سال به حالت تعلیق در آورده است.

«حمدالله عبدالرزاق» بازیکن تیم النصر هم به دلیل عدم شرکت در نشست خبری بعد از پایان بازی مبلغ ۱۰ هزار دلار جریمه شد که ۷۵۰۰ دلار از این جریمه تا دو سال تعلیق شده است.

باشگاه النصر هم به دلیل تکرار عدم شرکت بازیکنش در مصاحبه فوری بعد از مسابقه، مبلغ ۱۲ هزار و ۵۰۰ دلار جریمه شده است. النصر باید ۶۲۵۰ دلار از این جریمه را پرداخت کند و مابقی این مبلغ تعلیقی است.

از دیگر جریمه‌های قابل توجه کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا، محکومیت ۱۸ هزار و ۷۵۰ دلاری «ژاوی هرناندز» سرمربی تیم السد است که به دلیل عدم شرکت در نشست خبری بعد از بازی با العین برای این مربی اسپانیایی در نظر گرفته شده است.

AFC همچنین جریمه‌هایی را برای باشگاه الدحیل قطر هم در نظر گرفته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها