کد خبر : 56154

عکس | تراکتور محبوب ترین باشگاه آسیا شد

عکس | تراکتور محبوب ترین باشگاه آسیا شد

تیم تراکتور با رای هوادارانش به عنوان محبوب ترین تیم قاره آسیا معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، در این نظرسنجی که از سه روز پیش برگزار شده بود، تیم های سوری و اردنی از غرب آسیا، پرسپولیس و تراکتور از آسیای مرکزی، نمایندگان اندونزی و مالزی از جنوب آسیا و دو تیم معروف سوان سامسونگ و شانگهای شنهوآ نیز از منطقه شرق حضور داشتند. در پایان تراکتور بیش از 50 درصد از رای ها را به خود اختصاص داد.

نکته جالب این که دو نماینده شرق آسیا جزو پرطرفدارترین تیم های آسیا هستند، در این نظرسنجی کمتر از یک درصد رای آوردند. همچنین غیبت الهلال، استقلال، الاتحاد، السد و... از منطقه غرب و مرکز عجیب به نظر می‌رسید. تیم فوتبال پرسپولیس نیز با مشارکت حداقلی هوادارانش 21.65% رای آورد.

این در حالی است که تعداد رای های هواداران تراکتور عدد 751 هزار را نشان می‌دهد که این رقم تقریبا معادل نصف جمعیت تبریز است. البته گزارش هایی در صفحه های هواداری تراکتور وجود داشت که آموزش رای نامحدود را به مخاطبان عرضه می‌کرد. همچنین کانال رسمی تراکتور هم چند بار از تی تی ها خواست که در این نظرسنجی شرکت کنند. با این حال هواداران تبریزی این اتهام را رد می‌کنند.

 

 

 

 

با این حال در نهایت تیم سرخپوش تبریزی به عنوان محبوب ترین تیم قاره آسیا معرفی شد و موفق شد در این نظرسنجی تمام تیم های قاره را کنار بزند. نکته جالب این که ساعتی پیش به دلیل تاخیر ای اف سی در انتشار نتایج نظرسنجی، عده ای از هواداران تراکتور نوشتند که ای اف سی با آن ها «مشکل دارد» و اتهام مخالفت با تیم محبوب خود را متوجه کنفدراسیون فوتبال آسیا کردند.

 

 

محمدرضا زنوزی مالک و سجاد سیاح مدیرعامل تراکتور با ارسال پیام هایی جداگانه برتری در این نظرسنجی را تبریک گفته و نوشتند: «رای احقاق حق خود به هیچ نیروی خارجی نیاز ندارید و شایستگی خود را در تاریخ فوتبال ایران، آسیا و جهان ثبت کردید.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها