کد خبر : 55894

برای رد شدن از شکست پرسپولیس در آسیا تراکتور را وارد حاشیه کردند

برای رد شدن از شکست پرسپولیس در آسیا تراکتور را وارد حاشیه کردند

مالک باشگاه تراکتور در حالی در مقابل دوربین رسانه رسمی باشگاه نشست که مهمترین بخش صحبت های او واکنش به حواشی حضور علیرضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر بود.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور با اشاره به تریبون یک طرفه به مدت یک ساعت که در اختیار منصوریان قرار گرفت توضیح داد: ببینید. من در مورد بحث هایی که در مورد آن برنامه اتفاق افتاده نمی‌خواهم ورود کنم. در مورد کلیاتی که به نظر درست نبود صحبت می‌کنم. اولا اینکه چرا به مسئولان باشگاه اجازه صحبت کردن داده نشده است و حتی نصیرزاده و دوست دیگرمان به من اسکرین شات فرستادند که حدود 20 بار با برنامه و مسئولین برنامه تماس گرفته شده که اول پاسخ دادند و بعد دیگر پاسخ ندادند تا برنامه یک طرفه جلو برود.

مالک باشگاه تراکتور در ادامه گفت: من نظرم این بود که یک تیمی (پرسپولیس) در آسیا نتیجه نگرفته بود و به خاطر اینکه آن را از سر رد کنند آمدند تراکتور را وارد حاشیه کردند چون باید مسائل شکست آسیا را بررسی می‌کردند و به خاطر ورود نکردن به آن برای تراکتور حاشیه ساختند. از مجری برنامه اسم نمی‌برم چون اگر اسمش را ببرم باید دهانم را آب بکشم و نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم.

زنوزی در ادامه گفت: یک برنامه یک طرفه ایجاد شده که نه مجری آن در حدی است که من پاسخ بدهم و نه میهمان آن در این حد است و آن را آقای نصیرزاده و سایرین پاسخ می‌دهند. این نمی‌شود که شما یک نفر را صدا بزنی برای برنامه ات و این جو را علیه باشگاه دیگر ایجاد کنی. در مورد موضوع دیروز باید بگویم که بنیان دیزل یک مجموعه ورزشی و اقتصادی است و استادیوم شهید سلیمانی هم در آن قرار دارد و کنترل های خاص خودش را دارد. تا روز گذشته در اینجا با اقماض و عبور از خیلی مسائل زیاد کنترلی روی صدا و سیما برای ورود به آن انجام نمی‌شد. وقتی از صدا و سیما نامه می زنند که این افراد برای فیلم برداری وارد می‌شوند باید اسامی افراد و شماره ماشین ها و تجهیزات را برای هیات فوتبال می فرستادند که هیات فوتبال برای باشگاه و باشگاه برای حراست ورزشگاه بفرستد ولی فقط یک نامه کلی فرستادند که آنجا هم یک مجتمع است و آنها هم در کنترل دچار مشکل شدند و اجازه ورود پیدا نکردند. این یک حق طبیعی است که برای ورود به یک مجموعه کنترل انجام شود. یک سری مسئولین از تبریز با من تماس گرفتند و من هم گلایه هایم را مطرح کردم که در تهران رادیو و تلویزیون با ما همکاری نمی کنند. برخی مجریان علیه تراکتور و تیم شهرستانی هستند از جمله همان مجری که نمی خواهم اسمش را بیاورم و این افراد به من قول دادند که به اصطلاح با تهران صحبت می‌کنند که با این افراد برخورد خواهد شد و من هم از حقوق خودم گذشتم و گفتم این ماشین ها را اجازه دهید داخل شوند و کارشان را انجام دهند و دقیقاً این موضوعی بود که اتفاق افتاد ولی متاسفانه دیروز در صدا و سیما به جای اینکه به این موضوع رسیدگی شود، به این پردازش کردند که چرا راه داده نشده و زنوزی خلاف کرده است و... این بحث متفاوت است که به وقتش به آن خواهیم پرداخت.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها