کد خبر : 54447

واکنش پیشکسوت استقلال به اختلاف دروازه بان های تیم

واکنش پیشکسوت استقلال به اختلاف دروازه بان های تیم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: حسینی و مظاهری بایستی صبوری داشته باشند و حرفه ای عمل کنند.

به گزارش ایلنا، ستارهمدانی پیشکسوت باشگاه استقلال در برنامه رادیویی ورزش ایران در خصوص محمود فکری هم بازی سابقش و آبی پوشان گفت:  من با توجه به روزمه آقای فکری امیدوارم به عنوان بازیکن در باشگاه استقلال و کاپیتان این تیم و در کادر فنی کنار ما ایشان حضور داشتند و امروز افتخار این را داشتند که سکان دار باشگاه بزرگ استقلال باشند به ایشان تبریک می گویم.

وی افزود: با توجه به تجربه ای که دارند فکر می کنم بتوانند تیم را انسجام ببخشند. و به همدلی که چند سالی است از باشگاه استقلال رخت بسته و متاسفانه چه در رده مدیریت، هیئت مدیره و چه در رده بازیکنان و اعضای تیم گم شده بود امیدواریم حلقه گم شده این اتفاق را آقای فکری  بتواند به تیم برگرداند.

او ادامه داد: استقلال یا هر تیم دیگری بدون وحدت، همدلی و انسجام موفقیتی به دست نمی آورد امیدواریم آقای فکری از پس این موضوع بربیایند.

همدانی در خصوص بروز اختلاف بین مظاهری و حسینی همچنین مسبوق به سابقه بودن این اتفاق بین گلرهای استقلال عنوان کرد:  من هم این خبر را شنیدم و متاسف شدم چون هر دوی آنها بازیکنان بزرگ و بازیکن تیم ملی این مملکت هستند بایستی صبوری داشته باشند و حرفه ای عمل کنند.

او تاکید کرد: اینها به مسائل فرهنگی باشگاه برمی گردد و اینکه چقدر مدیران بتوانند از نظر فرهنگی مدیران بتوانند بازیکنان را تر و خشک کنند. پیشگیری بهتر از درمان است تمرین ذهنی بکنند و «من» یت ها را کنار بگذارند موردی که چندین سال است به استقلال ضربه زده بهتر است همه همدل برای آن هدف بزرگ باشند. مردم همیشه بدون توقع پشت تیم بوده اند حیف است که این اتفاقات به باشگاه ضربه بزند.

وی درباره نتایج اول فصل استقلال اظهار داشت:  تیم استقلال امسال خوب شروع کرده و با دو بردی که آورده و اول فصل خیلی مهم است. سرپرست تیم و آقای مددی که تجربه خوبی دارند باید بازیکنان را تغذیه فکری بکنند که بدانند در چه تیمی، با چه پیراهنی بازی می کنند و جوابگوی چه تعداد هواداری هستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه بابت هماهنگی بین اعضای جدید تیم و هماهنگ شدن تفکرات تیمی استقلال تصریح کرد: باتوجه به اینکه بازیکنان و مربیانی جدید به باشگاه آمده اند و ناهماهنگی های فنی در زمین دیده می شود اما اینکه می گویم مشکلات وجود دارد و قاعدتا می طلبد به لحاظ تاکتیکی و فکری هماهنگی لازم را به دست بیاورد.

او  در خصوص روش چرخشی بین دروازه بان استقلال گفت: در گذشته در تیم استقلال و تیم های دیگر هم داشتیم اما اینها به نگاه کادرفنی برمی گردد. استقلال در بازیهای آسیایی  و رقابت های مختلفی باید حضور پیدا کند و دو گلر آماده می تواند به این تیم کمک کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها