کد خبر : 54389

واکنش صمد مرفاوی به اختلاف مظاهری و حسینی: حل شد!

واکنش صمد مرفاوی به اختلاف مظاهری و حسینی: حل شد!

در حالی که بسیاری سعی بر تکذیب اختلاف پیش آمده بین مظاهری و حسینی داشتند مربی استقلال گفت: اختلاف دروازه بان های استقلال درون خانوادگی است و آن را حل کردیم.

به گزارش خبرورزشی، بعد از اتفاقات استقلال در خوزستان، این تیم سعی کرد خودش را جمع و جور کند. حالا صمد مرفاوی درباره وقایع هفته گذشته و همچنین احتلاف دو دروازه‌بان استقلال صحبت هایی را مطرح کرده است:

*بعد از بازی با فولاد، تیم جمع و جور شد و استقلال رفته به رفته شکل واقعی خودش را پیدا خواهد کرد.‌ مصدومیت‌ها و بازیکنان کرونایی شرایط را سخت می‌کنند، این مسئله نه فقط برای ما بلکه برای همه تیم‌ها خواهد بود. خوشبختانه بازی با ماشین‌سازی را بردیم و ‌۶ امتیازی شدیم. تمرینات‌مان را در حال حاضر برای دیدار با پیکان انجام می‌دهیم و باید طوری مدیریت شود که امتیازات را جمع کنیم.

*متاسفانه نیمکت برخی تیم‌ها آرام نیستند که از نظر اخلاقی و وجدانی برای فوتبال ایران اصلا خوب نیست. وقتی تیمی می‌تواند با شرایط فنی خوب بازی کند، چرا باید وارد حاشیه شود؟ اینکه بگوییم داور اعصاب ما را خرد کرد، سوء استفاده از نام داوران است، مگر اینکه صحنه واضحی باشد که آن هم کارشناسان می‌توانند نظر دهند. نیمکت تیم‌ها باید آرامش داشته باشد.

*همه به قهرمانی در لیگ امیدوارند، ما هم امیدواریم. برای رسیدن به آن از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم. کسی قول قهرمانی نمی‌دهد، من هم قول نمی‌دهم، چون فوتبال اتفاقات زیادی دارد اما مطمئن باشید که اعضای کادر فنی و بازیکنان دنبال این هدف مهم هستند.

*از حرکت نادری در مورد پوشیدن لباس منصور پورحیدری تشکر می‌کنم. اینکه بازیکن از پیشکسوت خودش تجلیل کرده و با یاد و نام او اولین بازی‌اش را انجام می‌دهد، کار درستی است. نادری کار اخلاقی انجام داد و به عنوان شاگرد پورحیدری از او تشکر می‌کنم. نادری به قول خودش سه، چهار ماه در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بود اما کارش در شروع خوب بود. این بازی‌ها است که بازیکن را آماده می‌کند. امیدوارم نادری با نام پورحیدری و شماره پیراهن او برای استقلال افتخارآفرینی کند.

*موضوع اختلاف دروازه بان های استقلال درون خانوادگی است و آن را حل کردیم. این اتفاق برای اولین بار نیست که در استقلال می‌افتد. استقلال از قدیم دو دروازه‌بان با کیفیت و آماده استفاده می‌کرد و گلرهایی داشتیم که با یکدیگر رقابت می‌کردند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها