کد خبر : 51673

اولین صحبت های محمود فکری پس از امضای قرارداد با استقلال

اولین صحبت های محمود فکری پس از امضای قرارداد با استقلال

سرمربی استقلال امیدوار است در بازگشت به این تیم به موفقیت دست پیدا کند.

به گزارش ورزش سه، محمود فکری پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که مجددا به خانه‌ام برگشتم. در شروع کارم جا دارد از تمام پیشکسوتان و کسانی که در حال حاضر عضو این باشگاه هستند یا در سال‌های قبل پیراهن این باشگاه را بر تن داشته یا در هر سمتی فعالیت کردند، رخصت بگیرم.

او ادامه داد: امیدوار هستم بتوانم آن توانایی و انرژی‌ام را به باشگاه استقلال بدهم و با کمک تمام هواداران و مجموعه تیم بتوانیم فضای خوبی را به وجود آوریم و از آن لذت ببریم.

سرمربی جدید استقلال تاکید کرد: ان‌شاالله تیم استقلال به جایگاه واقعی خود که تمام مردم و علاقه‌مندان دوست دارند، برسانیم و موفق شویم.

محمود فکری پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران گفت: جا دارد از هیأت مدیره و مدیریت باشگاه استقلال که بنده را قابل دانستند تا در خدمت تیم باشیم، تشکر کنم. جا دارد با کمک یکدیگر و تمام مجموعه هواداران، رسانه‌ها و ... استقلال را به جایگاه واقعی برسانیم.

او ادامه داد: اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، از روز جمعه تمریناتمان را شروع می‌کنیم. یک سری مشکلاتی داخل تیم و بین بازیکنان و مجموعه بوده که باید آنها را برطرف کنیم. استقلال باشگاه بزرگی است که بازیکنان خوبی دارد و اگر نیاز باشد، جذب می‌کنیم و به امید خدا جلو می‌رویم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها