کد خبر : 51657

فکری: خانه‌ام را می‌فروشم و به استقلال می‌آیم


فکری: خانه‌ام را می‌فروشم و به استقلال می‌آیم

سرمربی احتمالی تیم فوتبال استقلال می‌گوید برای اینکه بتواند جریمه نساجی را بدهد، حاضر است خانه خود را هم بفروشد.

به گزارش ایسنا، محمود فکری پس از خروجش از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: هنوز مذاکرات نهایی نشده است و به توافق کامل نرسیده ایم. من از باشگاه نساجی استعفا دادم و نامه فسخ را هم گرفتم. باید ببینیم مذاکره بعدی‌مان به کجا می‌رسد. عصر ما یک جلسه دیگری هم داریم تا ببینیم مذاکرات به کجا می‌رسد.

او ادامه داد: در بحث رفاقتی که با مدیران نساجی داشتم، اصلا قرارداد خودم را با نساجی نخواندم و امضا زدم و بعدا متوجه شدم دوستان بندی در قرارداد من گذاشتند که باید ۵ برابر غرامت داده شود. این مساله بعد از بازی با استقلال برای من روشن شد. آن‌ها یک نسخه از قرارداد را به من ندادند چون می‌دانستند اگر می‌فهمیدم چه اتفاقاتی دارد می‌افتد، از دستشان ناراحت می‌شدم. بعد از آن نشست بازی با استقلال، من از سازمان لیگ یک نسخه از قرارداد خود را گرفتم و متوجه شدم دوستان چنین لطفی به من کردند.

فکری افزود:‌ ما استقلالی‌ها فقط در زبان می‌گوییم استقلالی هستیم و در  جایی که می‌رسد باهم رفیق نیستیم و نه هوای استقلال را داریم و نه دوست داریم استقلال نتیجه بگیرد. ما سال‌های سال باهم نان و نمک خوردیم. اگر بندی در قرارداد من بود که محمود فکری بعد از این ۱۰ بازی نساجی باید در میدان طالقانی قائمشهر اعدام شود، از روی رفاقت، به آن اعتماد می‌کردم اما اینطور نشد و من اشتباه کردم.

فکری خاطرنشان کرد: آن‌ها از نظری جویباری نیز سوء استفاده کردند. آن‌ها می‌خواستند از تجربه، منابع، دفتر و منابع مالی او بهره ببرند و بعد از نقل و انتقالات او را کنار بگذارند که این اتفاق پیش بینی شد. کسی که در ساختن تیم نساجی کمک کرد، الان دارند به او فحاشی می‌کنند. این مساله به مدیریت باشگاه برمی‌گردد که این فضا را به وجود آورده است. در حال حاضر بحث بر سر این است که من باید تاوان رفاقتم را بدهم. باشگاه استقلال هزینه‌ای نباید برای رضایت‌نامه من بدهد. من حتی شده خانه‌ام را هم می‌فروشم و رضایت‌نامه نساجی را می‌گیرم.

سرمربی مستعفی نساجی تاکید کرد: من دیگر مربی نساجی نیستم. نساجی در فصل گذشته لیگ برتر، یکی از گزینه‌های سقوط بود. من نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم ولی قبل از اینکه من بیایم، نساجی داشت می‌افتاد و اگر نمی‌آمدم،‌ شما شک نکنید که این تیم می‌افتاد و امروز نساجی تیم لیگ یکی بود. همین کادر، قبل از حضور من در تیم نساجی وجود داشت اما چرا نتیجه نمی‌گرفت؟ من برای بازیکنان نساجی دعای خیر داشتم اگر مدیران نساجی به من می‌گفتند اگر بارسلونا هم خواست با تو مذاکره کند، من به حرف آن‌ها احترام می‌گذاشتم ولی صحبت نمی‌کردم. آن‌ها به من گفتند اگر می‌خواهی به استقلال می‌روی ما به تو کمک می‌کنیم نه اینکه ۷ میلیارد از من بگیرید. اگر می‌خواستم به تیم دیگری بروم چقدر می‌خواستید بگیرید؟

فکری اظهار کرد: آقای امیری در زمان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا احمد سعادتمند را دید و گفت اگر شما با محمود فکری به جمع‌بندی رسیدید، با او قرارداد ببندید و اصلا به ما هم چیزی نگویید. به من هم گفتند که با استقلال مذاکره‌ات را انجام بده. آن‌ها داشتند یا من را سیاه می‌کردند یا اینکه واقعیت داشت. اگر واقعیت داشت، این مذاکرات دارد انجام می‌شود.

سرمربی احتمالی تیم فوتبال استقلال در خصوص تمرینات این تیم خاطرنشان کرد: استقلال زمان زیادی حدود دو ماه را از دست داده است. امیدوارم اگر تا عصر مشکلات من برطرف شود، بتوانیم کارهای خود را شروع کنیم. هنوز هر دو طرف به جمع بندی نرسیدند و بعد از توافق ما تمرینات خود را آغاز می‌کنیم. من قرارداد خود را با نساجی فسخ کرده‌ام و استعفا دادم. اگر هم بخواهند شکایت کنند، حق‌شان است چون من باید تاوان رفاقت خود را بدهم.

فکری درباره فسخ یکطرفه‌اش گفت:‌ برای مربی مشکلی از این بابت وجود ندارد. بندی بدون اجازه من در قراردادم با نساجی انجام شده است و من بارها گفتم که این بند را بردارید و آن‌ها بی‌توجهی کردند و گفتند مشکلی برای انتقال تو به استقلال وجود ندارد. با توجه به این بند من جریمه می‌شوم وگرنه محرومیتی وجود ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان جدید استقلال با نظر شما به تیم آمده‌اند؟ گفت: خیر. بازیکنان استقلال بسیار خوب هستند. بازیکنان جذب شده نیز بسیار خوب هستند و هر مربی آن‌ها را می‌پسندد. واقعا باعث خوشحالی است که با این بازیکنان کار می‌کنم. ما فعلا وارد جزئیات نشدیم و فعلا سر نخواستن‌مان دعواست. کادر فنی که من با آن‌ها در نساجی کار کردم به تیم اضافه می‌شوند و چند تن از دیگر استقلالی‌ها نیز به کادر تیم ملحق خواهند شد.

فکری گفت: از طرف من مشکلی نیست. امیدوارم از طرف باشگاه نیز مشکلی نباشد. من خانه‌ای که گرفتم، با پول استقلال گرفتم و برای استقلال آن را می‌فروشم و به خانه خودم (استقلال) می‌آیم.

او درباره کری‌هایی که برای پرسپولیس خوانده می‌شود گفت: فلسفه من این است که به تیم‌های دیگر احترام بگذاریم. اینکه فضای مجازی را آلوده کنیم، اتفاق خوبی نیست و باید احترام همیشه در اولویت باشد و همه چیز در مستطیل سبز رخ دهد. ما بارها شده بازی کردیم و در زمین بازی دعوا کردیم اما در بیرون زمین مشکلی نداشتیم. باید همه کمک کنیم. در موفقیت استقلال هواداران خیلی سهم دارند. امیدوارم استقلال به جایگاه واقعی‌اش بازگردد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها