کد خبر : 48823

علیپور: دیاباته یک فوتبالیست جنتلمن است


علیپور: دیاباته یک فوتبالیست جنتلمن است

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبتهای مهاجم استقلال به خبرورزشی گفت: باید همه ما یاد بگیریم به تیم حریف احترام بگذاریم و موفقیت‌های آن‌ها را لوث نکنیم.

به گزارش خبرورزشی، «تمام تلاش‌مان را انجام دادیم و باید واقعیت را گفت که پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و لیاقت این جایگاه را دارد. استقلال خیلی بد نبود و تغییر مربی داشتیم و این مسئله روی تیم تأثیر می‌گذارد. اگر استقلال به دومی برسد نتیجه خوبی خواهد بود. با اینکه دوست داشتیم قهرمان شویم. معتقدم پرسپولیس در این فصل بسیار خوب بود و احترام زیادی برای پرسپولیس و تمام تیم‌ها قائل هستم. ایران لیگ بسیار خوبی دارد و بازیکنان شایسته‌ای را در اینجا دیده‌ام.»

باورش کمی سخت است، اما این تازه‌ترین حرف‌های شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلال رقیب اصلی پرسپولیس است! او در شبکه سوم سیما حرف‌های جالب‌تری هم زد. خلاصه آنکه در مورد علی علیپور نیز گفت: «علی علیپور بازیکن بسیار خوبی است و از اینکه خوشحالی من را انجام داد، خوشحال شدم. این موضوع هیچ اشکالی ندارد. او داداش من است!»

این صحبت‌های مهاجم بلندبالای استقلال و صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر، مورد توجه و حتی استقبال پرسپولیسی‌ها قرارگرفت. یکی از این پرسپولیسی‌ها علی علیپور بود. او این روز‌ها بیشتر ترجیح می‌دهد سکوت کرده و تمرکزش را روی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس در لیگ و جام حذفی بگذارد ولی زمانی که حرف از شیخ دیاباته شد، صحبت‌های جالبی درباره مهاجم استقلال انجام داد که در زیر می‌خوانید.

می‌دانی برای چه موضوعی تماس گرفتیم؟

شما مراحم هستید ولی تصمیم گرفته‌ام کمتر مصاحبه کنم و تمرکزم را روی بازی و تمرینات پرسپولیس بگذارم.

حتی اگر پای شیخ دیاباته وسط باشد؟!

شیخ دیاباته؟!

بله، مگر مصاحبه تلویزیونی اخیر دیاباته را ندیدی یا چیزی درباره آن نشنیدی؟

چرا، اتفاقاً شیخ دیاباته نشان داد یک فوتبالیست جنتلمن و باشخصیت است.

به‌خاطر اینکه تو را داداش خود خواند، این حرف را می‌زنی؟

نه، این جمله که نشان‌دهنده محبت اوست. شیخ دیاباته خیلی محترمانه مصاحبه کرد و گفت پرسپولیس لیاقت این جایگاه و قهرمانی را دارد. این صحبت‌ها از جانب یک فوتبالیست حرفه‌ای است و واقعاً حرف‌هایش قشنگ و زیبا بود.

چرا در فوتبال ما کمتر پیش می‌آید بازیکنان ایرانی چنین حرف‌هایی بزنند؟‌

نمی‌دانم، شاید نگرانی بابت واکنش احتمالی برخی هواداران کم‌سن و سال و احساسی در فضای مجازی باشد، در حالی که فوتبال و رقابت در آن ۹۰ دقیقه تاریخ مصرف دارد، اما انسانیت و جوانمردی می‌تواند ۹۰ سال تاریخ مصرف داشته باشد. باید همه ما یاد بگیریم به تیم حریف احترام بگذاریم و موفقیت‌های آن‌ها را لوث نکنیم.

فکر می‌کنی دربی حذفی با چه نتیجه‌ای تمام شود؟

در حال حاضر ما یک بازی لیگ برتری دیگر با سایپا داریم و باید تمرکزمان را روی آن بگذاریم. بعد از سایپا به دربی و نیمه‌نهایی جام حذفی فکر می‌کنیم.

نگو که اصلاً به دربی فکر نکرده‌ای؟

ما در سال‌های اخیر در پرسپولیس یاد گرفتیم یا بهتر است بگویم تمرین می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم. ان‌شاءا... با ارائه یک بازی خوب برابر سایپا لیگ را قدرتمندانه تمام کنیم و بعد برای دربی استارت بزنیم.

نتیجه بازی با سایپا چه می‌شود؟

سایپا تیم بسیار خوب، جوان و دونده‌ای است که هنوز روی کاغذ احتمال سقوط دارد و با تمام قوا جلوی ما بازی می‌کند. البته این دیدار در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و ما هم می‌خواهیم به عنوان قهرمان، لیگ را با برد تمام کنیم.

۲ گل با شیخ دیاباته در صدر جدول گلزنان فاصله داری. اگر هت‌تریک کنی آقای گل خواهی شد. حرفی در این رابطه نداری؟

آقای گلی هیچ‌وقت هدف اول من نبوده است. همیشه برای موفقیت پرسپولیس جنگیدم و پنج‌شنبه هم با همین هدف بازی خواهم کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها