کد خبر : 48820

یحیی هم از دیاباته گفت

یحیی هم از دیاباته گفت

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: وقتی چهار هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی ما قطعی شد، بازی‌های پایانی سخت می‌شود و شاید بازیکنان انگیزه لازم را نداشته باشند.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس درباره مسائل مختلف در کنفرانس خبری امروز صحبت کرد که بخش‌های مهم این نشست رسانه‌ای را با هم می خوانیم:

*باید مقداری تقسیم انرژی کنیم تا بازیکنان را به شرایط بازی با استقلال برسانیم و هم استراحت کافی داشته باشند. برنامه‌ریزی خیلی سخت است. فردا هم تا جایی که بتوانیم از تمام قدرت پرسپولیس استفاده می‌کنیم تا سایپا را ببریم.

*می‌دانیم سایپا با توجه به وضعیتی که در جدول دارد دنبال کسب امتیاز است و مقابل ما پرتلاش خواهد بود. بازیکنان سایپا برای کسب امتیاز از پرسپولیس انگیزه زیادی دارند.

*بازیکنان پرسپولیس انسان هستند و ربات نیستند. فشردگی رقابت‌ها زیاد است و لیگ هم فرسایشی شده است.این فصل ۱۶ ماه ادامه داشت و این موضوع کار را برای بازیکنان و مربیان و همچنین برنامه‌ریزی رقابت‌ها سخت کرد.

*جایگزین‌های خوبی برای شجاع خلیل‌زاده و کمال کامیابی‌نیا داریم و در زمان بازی هم تغییراتی در ترکیب تیم خواهیم داشت.

*روز گذشته با بازیکنان در باره بحث نقل و انتقالات صحبت کردم. وقتی به این زمان نزدیک  می‌شویم همیشه در رسانه‌ها گمانه‌زنی‌‌هایی نسبت به آمد و شدها و رفت و آمد تیم‌ها انجام می‌دهند و این موضوع فقط متعلق به پرسپولیس نیست و برای همه تیم‌ها وجود دارد. برخی رسانه‌ها که البته تعدادشان خیلی کم است و شاید یکی دو رسانه باشند دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیس هستند و می‌خواهند آرامش درونی تیم را به هم بزنند. این آدم‌ها شناخته شده هستند.

*متاسفانه برنامه بازی‌ها به خصوص برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند بسیار فشرده است. شنیده‌ام می‌خواهند فیفا دی هم برگزار کنند که این موضوع به ۴ تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ظلم بزرگی است.

*از فدراسیون فوتبال می‌خواهم بحث فیفا دی را تعطیل کنند زیرا بازی‌های تیم ملی یک سال دیگر برگزار می‌شود و هیچ دلیلی ندارد باشگاه‌های ایرانی را خسته و ناتوان به رقابت‌های آسیایی بفرستیم. اگر چنین اتفاقی بیفتد مقصر اصلی فدراسیون است زیرا آنها برنامه‌ریزی AFC را قبول کردند.

*دیاباته صحبت‌های خوبی انجام داد و دلیل تشکر کردن من از او بابت تبریک گفتن برای قهرمانی پرسپولیس نیست. از صحبت‌های وی لذت بردم زیرا حرف‌های زیبایی زد و نشان داد به جز اینکه بازیکن بزرگی است انسان بزرگی هم هست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها