کد خبر : 46692

مقدمات انتقال مهاجم پرسپولیس به پرتغال

مقدمات انتقال مهاجم پرسپولیس به پرتغال

یک روزنامه معتبر پرتغالی با تمجید از ستاره ایرانی تیم فوتبال ریوآوه او را «مرد لحظه ها» توصیف کرد. این روزنامه همچنین از مقدمات انتقال مهاجم پرسپولیس به پرتغال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه پرتغالی «ابولا» با انتشار گزارشی درباره مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه ریوآوه نوشت: طارمی مرد لحظه‌ها در ریوآوه است. او در ۳۴ بازی ۱۷ گل به ثمر رسانده  که ۱۴ مورد از آن‌ها در مسابقات لیگ بوده  و گمانه زنی‌های مختلفی درباره آینده او مطرح شده است. از بین تیم‌های بزرگ پرتغال، اسپورتینگ تنها تیمی بود که این گمانه زنی را تا سطح مذاکره بالا برد، اما ارائه پیشنهاد مالی اندک باعث شد این انتقال صورت نگیرد. اما تیم‌های دیگری از روسیه، ایتالیا، آلمان (در این مورد وردر برمن) و از فرانسه، مانند نانت و سنت اتین خواهان جذب طارمی بوده اند.

طارمی در حال حاضر یک گلزن  غیرقابل مهار در تاریخ ریوآوه است و در صورت عبور از رکورد ۲۰ گل «ان هبولا» مهاجم گینه‌ای این تیم در فصل ۱۹۸۳ - ۱۹۸۲ می‌تواند بهترین گلزن ریوآوه در یک فصل باشد  و راهیابی به رقابت‌های اروپایی می‌تواند باعث افزایش شناخت‌ها از او شود.

اگرچه این بازیکن مورد توجه بنفیکا و پورتو هم قرار دارد، اما "علیرضا نیکومنش" مدیر برنامه‌های طارمی به دنبال آن است که به سرعت راهی پرتغال شود تا انتقال این بازیکن را نهایی کند و برخی صحبت‌ها را که طارمی با میانجیگری «ماسیل نتو» مهاجم سابق گیل ویسنته و تروفنزه به ریو آوه پیوسته از بین ببرد.

ابولا در پایان نوشت، علیرضا نیکومنش یک الماس ایرانی دیگر در آستین خود دارد به نام علی علیپور؛ این بازیکن ۲۴ ساله گلزن پرسپولیس است و فصل بعد امکان دارد وارد لیگ پرتغال شود. ویتوریا دِ گیمارش و ریو آوه ممکن است برای خرید او وارد مذاکره با باشگاه پرسپولیس شوند.

نیکومنش در این باره گفت: آن‌ها خیلی زود درباره او خبر‌هایی خواهند شنید. طارمی یک مرجع است و بسیاری از ایرانیان در حال حاضر می‌خواهند در پرتغال بازی کنند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها