کد خبر : 42861

مهاجم پرسپولیس در رادار ریوآوه برای جانشینی مهدی طارمی

مهاجم پرسپولیس در رادار ریوآوه برای جانشینی مهدی طارمی

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران برای درخشش در لیگ برتر پرتغال فقط به یک فصل نیاز داشت و در پایان فصل راهی تیمی بزرگ خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی طارمی آقای گل سابق پرسپولیس و لیگ برتر ایران که در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹ به ریوآوه پرتغال پیوسته بود، با درخشش خود اولین فصل حضور در فوتبال اروپا، در آستانه حضور در تیمی بزرگ قرار گرفته است. ماجرای پیشنهاد مهدی طارمی از تیم‌های مطرح لیگ برتر پرتغال از همان روز‌های مانده تا نیم‌فصل مطرح شده بود و طی چند هفته اخیر اخبار مربوط به پیشنهاد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از تیم‌هایی مانند اسپورتینگ و بنفیکا جدی‌تر شده و به نظر می‌رسد با اظهارنظری که رئیس باشگاه ریوآوه مطرح کرد، باید پایان کار مهدی طارمی در این تیم را در پایان فصل جاری قطعی دانست.

با این وصف سران این تیم پرتغالی به خوبی دریافته‌اند بازار ایران برای آن‌ها یک بازار سودآور است چراکه بازیکنی ارزان را خریداری کرده و پس از یک فصل به چند برابر قیمت خرید می‌توانند همان بازیکن را به فروش برسانند.

شنیدیم علی علیپور مهاجم اول پرسپولیس به تازگی به سران باشگاه ریوآوه پیشنهاد شده و بعید نیست این بازیکن فصل آینده را در لیگ پرتغال توپ بزند.

قرارداد علیپور در پایان فصل جاری با پرسپولیس به اتمام رسیده و او می‌تواند بدون پرداخت هیچ پولی آزادانه به هرتیمی دلش خواست برود. ریوآوه یا هرتیم دیگری هم خواهان علیپور باشد بدون پرداخت یک دلار یا یورو می‌تواند این مهاجم گلزن و جنگنده را به دست بیاورد. در حال حاضر شنیده می‌شود پیشنهاد خوبی ازلیگ روسیه نیز به دست مهاجم اول پرسپولیس رسیده است. نکته جالب آنکه باشگاه پرسپولیس هنوز اقدام جدی برای تمدید قرارداد مهاجم مطرح خود نداشته است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها