کد خبر : 46375

جزئیات عرضه اولیه ولپارس در این هفته

جزئیات عرضه اولیه ولپارس در این هفته

سازمان بورس با صدور اطلاعیه ای روزها و ساعات عرضه اولیه شرکت لیزینگ پارسیان با نماد ولپارس را اعلام کرد و بر این اساس عرضه اولیه ولپارس طی دو روز – سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری – انجام می شود.

به گزارش کاماپرس، در اطلاعیه مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران آمده است : به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند، زمان سفارش‌گیری در عرضه اولیه نماد معاملاتی شرکت لیزینگ پارسیان (ولپارس) در روزهای سه شنبه مورخ ۱۷/۰۴/۱۳۹۹ از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۴/۱۳۹۹ از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۰:۳۰ خواهد بود.

نکته جالب توجه این که هفته پیش مسئولان وزارت اقتصاد از اجرای عرضه اولیه سهام در دو روز هفته خبر داده بودند و از گفته های آنها این طور برداشت می شد که قرار است از این هفته به جای یک عرضه‌اولیه شاهد دو عرضه اولیه در هر هفته باشیم اما اتفاقی که این هفته به وقع پیوسته این است که عرضه سهام یک شرکت – یعنی شرکت لیزینگ پارسیان – طی دو روز انجام خواهد شد.

به نظر می رسد مشکلات به وجود آمده در عرضه های اولیه اخیر که علت اصلی آن افزایش تعداد متقاضیان شرکت در عرضه اولیه و ضعف زیرساخت های نرم افزاری بورس و کارگزاری ها بود، سازمان بورس را به سوی افزایش تعداد روزهای عرضه اولیه یک سهام سوق داده است و به همین دلیل عرضه اولیه ولپارس در دو روز انجام می شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها