کد خبر : 44923

رباط مدافع پرسپولیس به دلیل خشونت زیاد پاره شد؟

رباط مدافع پرسپولیس به دلیل خشونت زیاد پاره شد؟

مدافع پرسپولیس در یکی از تمرینات هفته گذشته بعد از برخورد با سیامک نعمتی دچار آسیب‌دیدگی شد و ادامه فصل و ابتدای فصل آینده را از دست داد.

به گزارش ورزش سه، تلخ‌ترین خبر اردوگاه سرخ طی روز‌های اخیر مصدومیت محمد انصاری، مدافع بی‌حاشیه و آرام پرسپولیس بود. انصاری که فصل گذشته هم رباط صلیبی پاره کرده بود، دوباره از همین ناحیه مصدوم شد و خیلی زود باید زانویش را به تیغ جراحان بسپارد.

انصاری در یکی از تمرینات هفته گذشته پرسپولیس بعد از برخورد با سیامک نعمتی دچار آسیب‌دیدگی شد و ادامه فصل و ابتدای فصل آینده را از دست داد. بعد از مصدومیت انصاری شایعات عجیبی درخصوص نحوه این آسیب‌دیدگی در فضای مجازی به وجود آمد و بعضی‌ها عنوان کردند نعمتی با بی‌ملاحظگی و خشونت زیاد باعث مصدومیت انصاری شده به همین دلیل با چند بازیکن پرسپولیس که شاهد عینی ماجرا بودند، در این خصوص حرف زدیم.

آن‌ها در مورد این مصدومیت گفتند: «شایعه عمدی بودن یا خشونت بیش از حد اصلاً صحت ندارد و سیامک به هیچ عنوان مقصر نبود. آن‌ها سر یک توپ درگیر بودند و انصاری بعد از دریبل سیامک قصد ارسال توپ را داشت که نعمتی مانع آن شد و برخورد بین آن‌ها به وجود آمد. همین برخورد باعث مصدومیت انصاری شد. از این برخورد‌ها و مصدومیت‌ها زیاد در فوتبال رخ می‌دهد و چیز غیرعادی وجود نداشت.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها