کد خبر : 7134

ناراحتی شدید محمد انصاری از مدیران پرسپولیس

ناراحتی شدید محمد انصاری از مدیران پرسپولیس

ورزش سه: مدافع پرسپولیس که دوران مصدومیت بعد از عمل جراحی رباط صلیبی را پشت سر می‌گذارد، با انتشار متنی گلایه خود بابت بی اعتنایی باشگاه را اعلام کرد.

محمد انصاری که در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد، بعد از عمل جراحی دوران بهبودی خود را پشت سر می‌گذارد و این در حالی است که این روزها شایعاتی مبنی بر خروج نامش از لیست این باشگاه نیز شنیده می‌شود.

در شرایطی که پیش از این محسن ربیع خواه و حسین ماهینی نیز با تجربه شرایط مشابه وضعیت کنونی محمد انصاری مورد توجه بیشتر باشگاه قرار گرفته بودند، این مدافع جوان با انتشار متنی گلایه خود را نسبت به بی توجهی باشگاه را نشان داد.

ربیع خواه در فصل گذشته و بعد از مصدومیت از رباط صلیبی با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شد و ماهینی نیز با همین وضعیت با ملاقات مدیران باشگاه و ... همراه شد. این در حالی است که طی روزهای اخیر شایعه مربوط به خروج نام این مدافع که در ابتدای فصل با توجه به محرومیت باشگاه از پیشنهادات دیگر باشگاه‌ها گذشت، افزایش یافته و مدیران باشگاه نیز به آن بی توجه بوده‌اند.

انصاری تا پایان فصل قادر به بازگشت به ترکیب این تیم نخواهد بود و از فصل آتی در صورتی که با تیم به توافق دست یابد به جمع شاگردان برانکو اضافه خواهد شد.

مدافع جوان پرسپولیس که در آستانه قبول پیشنهاد خارجی خود با حضور مدیران پرسپولیس در بیمارستان و زمان تولد فرزندش با درخواست آنها برای ادامه همکاری مواجه شد و به حضورش در این تیم ادامه داد، انتظار نداشت در شرایط کنونی که با مصدومیت مواجه شده، با این بی توجهی از سوی مدیران روبرو شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها