کد خبر : 41147

تمرین یواشکی برخی تیم های لیگ برتری در روزهای کرونایی!

تمرین یواشکی برخی تیم های لیگ برتری در روزهای کرونایی!

خبرهای عجیبی درباره تمرین کردن برخی تیم‌ها در روزهای کرونایی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه نساجی در تعطیلات نوروزی، تمریناتش را استارت زد و یکی دو تیم دیگر هم تصمیم گرفتند دوباره تمرین کنند، مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش، در توئیتی بدون اسم بردن از باشگاه مربوطه اعلام کرد که باشگاه مربوطه باید منتظر عواقب انضباطی و همچنین قضایی این ماجرا باشد.

ساعاتی بعد از این توئیت بود که اعلام شد ستاد مقابله با کرونا در وزارت ورزش در حال رایزنی با مقام قضایی کشور و نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال مثل کمیته انضباطی است تا با مدیران و مربیانی که سلامت بازیکنان و خانواده های شان را از طریق اصرار به برگزاری تمرین به خطر می اندازند، برخورد شود.

از طرف دیگر، رئیس جمهور در بخشی از صحبتهای دیروزش اعلام کرد هر گونه فعالیت ورزشی که باعث تجمع افراد باشد، تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

در چنین شرایطی، ساعاتی قبل در یکی دو کانال تلگرامی خبر عجیبی منتشر شده درباره اینکه چند بازیکن یکی از تیمهای پایتخت، در تعطیلات نوروز، با یکدیگر تمرین کرده‌اند و حتی در برخی روزها، سرمربی تیمشان هم بر کار آنها نظارت داشته.

به جز این تیم تهرانی، گفته می‌شود که یکی دو تیم شهرستانی هم به صورت مخفیانه تمریناتشان را برگزار کرده‌اند و حالا باید دید در صورت صحت داشتن این خبر، وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا، چه برخوردی با این تیم ها خواهد داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها