کد خبر : 38198

کنایه بازیکن تراکتور به پیش بینی قهرمانی پرسپولیس در این فصل

کنایه بازیکن تراکتور به پیش بینی قهرمانی پرسپولیس در این فصل

مدافع تراکتور در مورد شرایط این تیم در لیگ برتر و جام حذفی صحبت کرد.

ایمان سلیمی در گفتگو با ایلنا در خصوص برتری سپاهان در دیدار با سایپا و کسب 3 امتیاز مهم این بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستیم کار سختی در پیش داریم و در ابتدای بازی هم با دریافت گل از حریف عقب افتادیم ولی خیلی زود به بازی برگشتیم و مزد برتری خودمان را گرفتیم و توانستیم با این 3 امتیاز مهم در جدول صعود کنیم و شرایط بهتری از قبل برای خودمان رقم بزنیم.

وی در مورد فاصله گرفتن پرسپولیس از رقبا در صدر جدول و اینکه عده‌ای کار این تیم را برای قهرمانی در لیگ تمام شده می‌دانند هم گفت: فکر می‌کنم فقط هواداران پرسپولیس چنین عقیده‌ای دارند. درست است که اختلاف امتیاز با پرسپولیس زیاد شده است ولی دقت کنید این تیم چند بازی مستقیم با تیم‌های بالای جدول دارد و از طرفی شک نکنید تیم‌های پایین جدول در نیم فصل دوم برای فرار از خطر سقوط انتحاری بازی می‌کنند و به این راحتی به هر تیمی امتیاز نمی‌دهند. 10-11 هفته دیگر مانده و هنوز خیلی چیزها تعیین کننده هستند و مطمئن باشید شرایط تغییر می‌کند و به همین شکل نمی‌ماند.

مدافع تراکتور در مورد شانس قهرمانی این تیم ادامه داد: ما بازی قبلی مقابل گل‌گهر 2 امتیاز از دست دادیم و با وجود اینکه آنها تیم خوبی هستند و در خانه سخت امتیاز می‌دهند ولی هدف ما پیروزی در بازی بود و 2 امتیاز حساس از دست دادیم و باعث شد در کورس بالای جدول کمی کارمان سخت شود و فرصتی که برای نزدیک شدن به صدر داشتیم را از دست بدهیم ولی بازی مقابل سایپا به نوعی برگشتن ما به روند پیروزی‌هایمان بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها