کد خبر : 36821

دژاگه: فحاشی پرسپولیسی‌ ها ؟ فوتبال است دیگر

دژاگه: فحاشی پرسپولیسی‌ ها ؟ فوتبال است دیگر

اشکان دژاگه می گوید کسی از اعضای فدراسیون با او در رابطه با سرمربی بعدی تیم ملی صحبتی انجام نداده است.

به گزارش ورزش سه، اشکان دژاگه بازیکن بین المللی و با تجربه تیم فوتبال تراکتور پس از شکست 2 بر صفر تیمش در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس، در میکسدزون خبری مقابل خبرنگاران ایستاد و در واکنش به اولین سوال که در رابطه با درگیری های ایجاد شده در بازی و سکوها بود، گفت: خب پرسپولیس و تراکتور دو تیم بزرگ هستند و دوست دارند بازی را ببرند. هم ما در زمین و هم هواداران. فکر نمی کنم اتفاق بدی افتاده باشد و فکر می کنم بازی خوبی بود. متاسفانه امروز نتوانستیم امتیاز بگیریم و امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.

از دژاگه در رابطه با توهین و فحاشی هواداران پرسپولیس پرسیده شد که او سعی کرد در این رابطه زیاد صحبتی نکند و توضیح کوتاهی داد: فوتبال است دیگر.

سوال بعدی از کاپیتان تیم ملی و تراکتور در مورد قهرمانی با تراکتور بود و اینکه آیا هنوز به این موضوع امیدوار است یا خیر که او افزود: هنوز خیلی بازی مانده است و باید برای بازی های بعد تمرکز کنیم و امتیازات را بگیریم. امروز سخت بود و نیاز داشتیم به سه امتیاز ولی فوتبال همین است و برد و باخت دارد.

دژاگه در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در مورد درگیری با شجاع خلیل زاده پرسید، بیان کرد: شجاع عزیز من است. او را خیلی وقت است که می شناسم و خودش می داند که چقدر دوستش دارم.

بازیکن تیم ملی در رابطه با سرمربی تیم ملی تاکید کرد و گفت: من خبری ندارم.

او سپس در مورد گزینه هایی که مطرح هستند، توضیح داد: دو تا مربی، مربی های بزرگی هستند ولی در نهایت خودشان باید تصمیم بگیرند.

از دژاگه در این مورد هم پرسیده شد که آیا مسئولان فدراسیون از بازیکنان و او در مورد سرمربی تیم ملی پرسیده اند که او با قاطعیت جواب داد، کسی با من در این مورد حرفی نزده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها