کد خبر : 37691

یک روز به استقلال برمی گردم و با فرهاد ستاره سوم را می‌گیریم

یک روز به استقلال برمی گردم و با فرهاد ستاره سوم را می‌گیریم

مدیرعامل سابق استقلال گفت: هواداران از من انتظار زیادی داشتند، اما من نمی‌توانستم در هیئت مدیره به استقلال کمک کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح الله زاده عضو هیئت مدیره باشگاه  استقلال که دیروز در مقر فدراسیون فوتبال حاضر شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز برای ثبت نام در هیئت رئیسه در فدراسیون حاضر شدم. من سابقه حضور در اولین دوره هیئت رئیسه فدراسیون را دارم و به عنوان نماینده باشگاه‌ها انتخاب شدم و به مدت ۴ سال عضو هیئت رئیسه بودم.

به اعتقاد من در چند سال اخیر درجا زدیم و باتوجه به پیشرفتی که کشور‌هایی مانند کره جنوبی و ژاپن داشتند، میزان پیشرفتی که ما داشتیم، شایسته فوتبال ایران نبوده است. امیدوارم با تجربیاتی که در ۱۰، ۱۵ سال گذشته با مدیرعاملی باشگاه استقلال و عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون به دست آوردم، بتوانم به فوتبال ایران کمک کنم.

امیدوارم وزیر ورزش با استعفای من موافقت کند

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا از هیئت مدیره استقلال استعفا داده گفت: از هیئت مدیره استقلال استعفا داده ام و انشالله با وزیر ورزش هم محبت می‌کند و استعفای من را می‌پذیرد. تصمیم قطعی ام را گرفتم و به همین دلیل استعفا دادم.

در هیئت مدیره نمی‌توانستم کمکی به استقلال کنم

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره حضور کوتاهش در هیئت مدیره استقلال و دلیل حضورش در این باشگاه اعلام کرد: از من خواستند که بیایم و کار‌های اجرایی باشگاه را انجام دهم، اما وقتی آمدم کار‌های اجرایی به اما و اگر سپرده شد. در آن مقطع باشگاه وضعیت خوبی نداشت و هواداران هم انتظار به حقی دارند که تیمشان را در جایگاه واقعی اش ببینند. برای هواداران قابل تفکیک نیست که کار هیئت مدیره با کار مدیرعاملی فرق دارد و این را توضیح می‌دهم، اما هواداران از من نمی‌پذیرند و از من انتظار دارند که بیایم بازیکن جذب کنم و در تیم تغییر تحول مثبت ایجاد کنم، اما با عضویت در هیئت مدیره چنین اختیاراتی نداشتم. با این شرایط هم هوادار و هم خودم اذیت می‌شوم؛ بنابراین احساس کردم این پُست، پُست من نیست. به همین دلیل کنار رفتم تا برادر دیگری بیاید و به باشگاه کمک کند.

برمی گردم و با فرهاد ستاره سوم را می‌گیریم

او در واکنش به علاقه هواداران استقلال برای تکرار زوج مجیدی - فتح الله زاده در استقلال اظهار داشت: انشالله یک روز با یک پُست اجرایی به استقلال برمی گردم و تا آن زمان هم فرهاد مجیدی تجربیات خوبی به دست می‌آورد. انشالله وقتی برگردم ستاره سوم را با مجیدی به هواداران تقدیم می‌کنم.

بیش از ۸۰ درصد هزینه‌های باشگاه را تامین کردم

فتح الله زاده درباره بدهی‌های فدراسیون فوتبال و مشکلاتی که مسئولان جدید فدراسیون با آن مواجه خواهند شد گفت: پیش از این که کار مدیریتی و ورزشی انجام دهم، کار مطبوعاتی می‌کردم و به عنوان یک کوچک‌تر از خبرنگاران درخواست می‌کنم که اجازه ندهند افرادی که با شعار و وعده می‌آیند و لطمه می‌زنند، پس از مدتی به راحتی صحنه را خالی کنند و بروند. اگر یادتان باشد وقتی داشتند من را از استقلال کنار می‌گذاشتند، می‌گفتند که استقلال دیگر رنگ بدهی را نخواهد دید و همه چیز درست می‌شود. در زمان ما هیچ ستاره مربعی وجود نداشت، اما ما توانستیم برای ۸۰ درصد هزینه‌های باشگاه درآمدزایی کنیم. حاضرم با هر کسی که این آمار را تکذیب می‌کند، مناظره کنم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها