کد خبر : 37688

«حاجی» در استقلال ماندنی نمی شود

«حاجی» در استقلال ماندنی نمی شود

عضو هیئت مدیره استقلال می گوید دوبار استعفای او از سوی وزارت ورزش و جوانان رد شده است اما تصمیم او مبنی بر جدایی قطعی است.

به گزارش ورزش سه، علی فتح الله زاده در مورد استعفا از عضویت در هیئت مدیره استقلال به "ورزش سه" گفت: ببینید من 2 بار تا کنون استعفا داده ام که قبول نکردند. دفعه اول اعضا گفتند شرایط باشگاه حساس است و ادامه دادم اما دفعه دوم زمانی بود که باشگاه از شرایط سخت عبور کرده بود، من خداحافظی کردم و بر استعفایم اصرار دارم.

او در مورد تصمیم خود مبنی بر استعفا از عضویت در هیئت مدیره استقلال هم گفت: تصمیمم قطعی است و دیگرعضو هیئت مدیره استقلال نیستم و در جلسات هم شرکت نمی کنم.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد تصمیم وزارت ورزش در مورد استعفایش هم گفت: وزیر محترم ورزش قبول نکرد و من خواهش کردم تا هر چه سریع تر به جای من یک نفر را انتخاب کنند تا هیئت مدیره کارش را با قدرت انجام بدهد. همچنین باید مدیرعامل باشگاه هم هر چه زودتر انتخاب شود، به نظرم آقای خلیل زاده خوب کار کرده است و می تواند تا آخر فصل مدیرعامل استقلال باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا اراده ای برای مدیرعاملی او در باشگاه استقلال بود یا نه هم گفت: من را خواستند یا نخواستند زمان از دست رفت، اگر 15 روز قبل مدیرعامل می شدم می توانستم برای باشگاه برنامه ریزی کنم اما الان نمی توانم کاری بکنم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها