کد خبر : 35031

سرمربی پرسپولیس افشاگری کرد / شک کالدرون به چند بازیکن

سرمربی پرسپولیس افشاگری کرد / شک کالدرون به چند بازیکن

سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس تهران در جلسه با انصاری فرد، مدیرعامل این باشگاه افشاگری کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گابریل کالدرون آرژانتینی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران در جلسه با محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند که چند بازیکن و عضو تیم و باشگاه در حال کار‌هایی هستند که به سود منافع شخصی است. سرمربی پرسپولیس به همین دلیل به مدیریت این باشگاه اعلام کرده که نمی‌تواند با آن‌ها کار کند.

تکلیف بازیکنانی که کالدرون به آن‌ها مشکوک است، مشخص است. آن‌ها چند هفته‌ای است بازی نمی‌کنند و سرمربی آرژانتینی علاقه‌ای به آن‌ها ندارد. از سویی دیگر چند عضو باشگاه نیز که برای این مربی کارشکنی کرده اند، برای اینکه موقعیت شان به خطر نیفتد، در حال رایزنی‌هایی هستند تا کالدرون را از باشگاه پرسپولیس بیرون کنند.

نمونه این موضوع پاسخ یکی از معاونان باشگاه پرسپولیس به یک هوادار بود.

یک منبع آگاه که سمت بالایی در باشگاه پرسپولیس دارد، قصد گفت و گو نداشت، اما بیان کرد: کالدرون کسانی را که در تیم و باشگاه به دنبال منافع شخصی هستند و با یکدیگر کار می‌کنند را پیدا کرده و به همین دلیل دیگر نمی‌خواهد با آن‌ها کار کند. او متوجه شده که برخی‌ها به دنبال خراب کردن او هستند.

البته کالدرون به مدیریت باشگاه اعلام کرده تا آغاز نیم فصل دوم باید برخی نفرات جایگزین آن‌ها شوند و مطالباتش پرداخت شود تا به تمرینات باز گردد، در غیر اینصورت به ایران بر نمی‌گردد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها