کد خبر : 34782

بلیت کالدرون رزرو شد؛ یک سره یا دو سره مساله این است!

بلیت کالدرون رزرو شد؛ یک سره یا دو سره مساله این است!

سرمربی پرسپولیس بلیتی به مقصد بوئنوس آیرس تهیه کرده که دو سره بودن آن بسته به توجه مدیران پرسپولیس و تامین درخواست های او است.

به گزارش ورزش سه، گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس با حضور در برنامه فوتبال برتر، ضمن انتقاد از رفتار آندره استراماچونی و مارک ویلموتس دو مربی شاغل در فوتبال ایران، اعلام کرد که در صورت عدم توجه به درخواست هایش، پرسپولیس را ترک می‌کند.

کالدرون در برنامه فوتبال برتر اشاراتی به برخی بدقولی های مدیران پرسپولیس داشت، از جمله این که باوجود این که هشدارهای مکرر، موقعیت او به نسبت گذشته کوچک ترین تغییری نکرده است. او با اشاره به برخی موارد، همچنین شرایط خود را برای ادامه کار با پرسپولیس را با سر تیترهای کوتاه مشخص کرد که با این وصف مدیران پرسپولیس تا بازی نساجی باید تکلیف چند مسئله را مشخص کنند.

کالدرون با انتقاد از رفتار مارک ویلموتس کنایه ای هم به آندره استراماچونی سرمربی استقلال زد گفت: سرمربی تیم شما، دو روز قبل از بازی عراق به خاطر مسائل مالی به تیم ملی پیوست. این کاری نیست که من آن را انجام دهم، حتی اگر مشکلات مالی داشته باشم سرنوشت فوتبال ملی یک کشور را با این مسئله گره نخواهم زد. همچنین من آدمی نیستم که یک روز قبل از مسابقه تیمم را رها کنم و بروم. هرچند که من هم در پرسپولیس مسائلی داشته ام.

کالدرون سپس با اشاره به بدقولی های مکرر مدیران پرسپولیس، تاکید کرد که قول هایی که او به او داده شده، جامه نپوشیده. از جمله این که برخی پرداخت ها با تغییراتی مواجه شده که به او وعده داده اند در پاداش ها این مسئله را جبران می‌کنند اما این جبران نیز اتفاق نیفتاد. او گفت: من از این مسئله خوشم نیامد اما مشکلی با آن ندارم.

مشکل مالی کالدرون با پرسپولیس، بخشی از قسط اول و کل مبلغ قسط دوم است که پرسپولیس تا روز جمعه فرصت دارد آن را به حساب کالدرون بریزد که ظاهرا به او گفته شده تا فردا این اتفاق رخ خواهد داد.

کالدرون گفت: برای ادامه کار با پرسپولیس باید سه اتفاق رخ بدهد. اول تکلیف بدهی بازیکنان روشن شود و پرداخت های سال قبل به بازیکنان انجام شود. ثانیا یک بازیکن خارجی به پرسپولیس اضافه شود و همچنین سه بازیکن در نیم فصل به تیم ملحق شوند. آخرین خواسته کالدرون نیز تعیین تکلیف اردوی قطر بود.

او گفت: من وظیفه اخلاقی خودم را انجام دادم و هشدارهای لازم را به مدیران پرسپولیس داده ام و از این به بعد آن ها هستند که باید در این باره تصمیم بگیرند. او روز شنبه بلیتی به مقصد بوئنوس آیرس رزرو کرده که در صورت عدم توجه مدیران پرسپولیس به تعهدات، یک طرفه خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها