کد خبر : 32731

مدافع پرسپولیس ناراضی تر از همیشه

مدافع پرسپولیس ناراضی تر از همیشه

مدافع موفق پرسپولیس طی فصول اخیر با نمایشی که داشته توانسته سهم عمده‌ای در موفقیت‌های تیمش ایفا کند و غیبت او در بازی با نفت مسجدسلیمان باعث تعجب هواداران این تیم شد.

به گزارش ورزش سه، شجاع خلیل زاده که حتی مدعی حضور در تیم ملی است، روزهای عجیبی را در پرسپولیس تجربه می‌کند و ترافیک شدید در خط دفاعی این تیم باعث شده تا کالدرون در اقدامی باورنکردنی نام او را برابر نفت مسجدسلیمان در لیست نفرات حاضر در زمین قرار ندهد.

خلیل زاده که با کیفیت فنی قابل توجه و نمایش موفقی که طی فصول اخیر در جمع پرسپولیس از خود به جا گذاشته، یکی از مهره‌های قابل اعتنای این تیم برای دستیابی به قهرمانی بوده، به نظر می‌رسد با اختلاف نظر بزرگی با مرد آرژانتینی جدید سرخپوشان مواجه شده است. جایی که گابریل کالدرون ترجیح داده در اقدامی عجیب روی نام او برای این دیدار خط بکشد و البته در نهایت با یک گل و شکست در این بازی، جایگاه خود را نیز متزلزل ببیند.

شجاع خلیل زاده، مدافع شمالی سرخپوشان 24 ساعت بعد از شکست تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در استادیوم شهیدکاظمی حضور یافت و در جمع مردان ذخیره در ترکیب تیم برابر تیم دسته اولی سرخپوشان به میدان رفت. نمایش همراه با سکوت این بازیکن برابر تیم دسته اولی سرخپوشان و بدون لبخند همیشگی‌اش نشان از نارضایتی او بابت نیمکت نشینی می‌دهد. بازیکنی که طی سالیان اخیر با حضور در تیم‌های تراکتور، سپاهان و پرسپولیس توانسته نمایش قابل قبولی از خود به جا بگذارد، مطمئنا در ادامه و تداوم این شرایط می‌تواند به چالش بزرگی برای کالدرون تبدیل شود و او قطعا بازیکنی نیست که بتواند نیمکت نشینی را تاب بیاورد و سرمربی آرژانتینی باید راهکاری برای حل این موضوع بیابد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها