کد خبر : 32681

صحبت های جالب سوشا مکانی بعد از درخشش مقابل پرسپولیس

صحبت های جالب سوشا مکانی بعد از درخشش مقابل پرسپولیس

دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص دیدار با پرسپولیس اظهاراتی انجام داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سوشا مکانی  دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره عملکرد بی نظیر خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: از نظر لطف و تعریف و تمجیدتان تشکر می‌کنم.

زمانیکه برای ادامه فوتبالم از ایران به نروژ رفتم تغییرات اساسی در زندگی ورزشی و شخصی ام رخ داد.

اکنون به این نتیجه رسیدم که تنها به مسائل فنی فکر کنم و می‌خواهم این شرایط را ارتقا داده و روز به روز در مسیر پیشرفت قرار بگیرم. از روزی که به فوتبال ایران برگشتم هدفم این نبود که وضعیت فنی ام را اثبات کنم چراکه سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران فعالیت دارم.

همه می دانند خارج از زمین فوتبال می توانند به من ضربه بزنند

او افزود: هرچند در پرسپولیس فراز و نشیب داشتم، اما همه می‌دانند خارج از زمین فوتبال می‌توان از لحاظ روحی و روانی به سوشا مکانی آسیب زد، اما از لحاظ فنی تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا هم در تمرین و هم در زمین بازی تمرکز لازم را داشته باشم تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم. البته دروازه بانی پستی است که باید در کنار نکات مثبت فنی از لحاظ روحی هم شرایط خوبی داشته باشی تا بتوانی به تیمت کمک کنی.

امسال بستری فراهم شده تا با آرامش در مسیر پیشرفت قرار بگیرم

مکانی تصریح کرد: امسال آرامش دارم و از مهدی تارتار و حسین اینانلو ممنون هستم که این بستر را برای من فراهم کردند تا با آرامش کارم را انجام داده و در مسیر پیشرفت قرار بگیرم. آن‌ها به من اعتماد کردند و خدا را شکر خودم را در مسیر پیشرفت می‌بینم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا در نهایت بتوانیم جایگاه خوب و قابل توجهی را برای مردم لایق مسجد سلیمان کسب کنیم.

نتیجه گیری تنها موضوعی است که می تواند ما را سرپا زنده نگه دارد

دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره رابطه اش با مدافعان این تیم گفت: شرایط خوبی در کل تیم ما حکم فرما است و رفاقت نزدیکی با بازیکنان نفت دارم. مسجد سلیمان شهر مظلومی است که شرایط زندگی برای مردم آن سخت است. با توجه به این وضعیت همه کنار هم زندگی کرده و خارج از زمین فوتبال با هم هستیم. خارج از زمین با بچه‌ها قول و قرار می‌گذاریم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تنها موضوعی که می‌تواند ما را سرپا نگه دارد و سبب دلخوشی مان شود، همین نتیجه گیری است.

تمام بازیکنان نفت با هم برادر هستند و هدف مشترکی را دنبال می کنند

او افزود: بازیکنان نفت از لحاظ سخت افزاری شرایط سختی دارند و نتیجه گیری می‌تواند ما و مردمی که با نفت زندگی می‌کنند، خوشحال کند. بچه‌های تیم رفاقت نزدیکی با هم دارند و این موضوع به داخل زمین هم کشیده شده است. هرچند من در جریان بازی سر مدافعان نفت فریاد می‌کشم، اما همه با هم برادر هستیم و یک هدف مشترک را دنبال می‌کنیم. می‌دانیم می‌خواهیم تمام وجودمان را برای نتیجه گیری به کار بگیریم. هیچکس از فریاد کشیدن‌های من ناراحت نمی‌شود و امیدوارم به هدف مشترک مان برسیم.

فوتبال حرفه ای یعنی اگر پرسپولیسی هستی بهترین عملکرد را مقابل این تیم داشته باشی

مکانی درباره انگیزه هایش مقابل پرسپولیس بیان کرد: روز گذشته پس از بازی هم گفتم مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن ندارم. همه می‌دانند پرسپولیسی بوده و با تمام وجود این تیم را دوست دارم، اما این دلیل نمی‌شود موضوعی که در مکتب پرسپولیس یاد گرفته ام زیرپا بگذارم. برخی بازیکنان برای بازی نکردن برابر تیمی که آن را دوست دارند، خود را به مصدومیت زده و نمی‌خواهند مقابل آن تیم قرار بگیرند، اما فوتبال حرفه‌ای این مسائل را قبول نمی‌کند. فوتبال حرفه‌ای یعنی اگر پرسپولیسی هستی، بهترین عملکردت را مقابل همین تیم ارائه بدهی. من هم در بازی روز گذشته تمام تلاشم را به کار گرفتم تا برای نفت مثمرثمر باشم.

به بزرگی پرسپولیس ایمان دارم و می‌دانم در ادامه مسیر موفق می‌شود

دروازه بان اسبق پرسپولیس افزود: من به بزرگی پرسپولیس ایمان دارم و می‌دانم در ادامه مسیر موفق می‌شود. در بازی دیروز انتظار می‌رفت بزرگی این تیم در حدی باشد که بتواند مقابل تیم ما نتیجه لازم را بگیرد، اما تمام تلاشم را کردم و کاری بیش از این هم انجام ندادم. پرسپولیس به حدی بزرگ است که یک تا ۲ بازیکن حریف در نتیجه تاثیرگذار نباشند و شک نکنید در بازی‌های بعدی نتایج لازم را می‌گیرد. امیدوارم این تیم بار دیگر به موفقیت سال‌های اخیرش دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: وقتی باب اسفنجی به سوپرمن تبدیل شد

نفت مسجد سلیمان همیشه در خطر سقوط بود اما امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد

او ادامه داد: نفت مسجد سلیمان هم امیدوار به ادامه دادن روند رو به رشد خود است تا در نهایت کار را به رتبه‌ای برساند که سال‌ها برای مردم این شهر ماندگار شود. تیمی که همیشه با خطر سقوط دست و پنجه نرم می‌کرد، امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و از خوشحالی مردم مسجد سلیمان ما هم هم خوشحال هستیم.

جوابم به پیشنهاد حضور در پرسپولیس مثبت است

مکانی درباره حس خود نسبت به دریافت پیشنهاد احتمالی از پرسپولیس برای فصل آتی لیگ برتر گفت: اگر شرایط حضور در این تیم را داشته باشم از صمیم قلب خوشحال می‌شوم و هیچ جوابی جز جواب مثبت به این پیشنهاد ندارم.

سختی های که بیرانوند کشیده از نزدیک دیده ام و می دانم لایق بهترین ها است

سوشا درباره ارتباط خود با علیرضا بیرانوند اظهار داشت: من و علیرضا خارج از زمین فوتبال ارتباط نزدیکی با هم داریم، اما نباید این موضوع را در زمین فوتبال اثبات کنیم. بیرانوند را خیلی دوست دارم و در نفت تهران همبازی بودیم. ۲ تا ۳ سال با هم زندگی کردیم و اینکه گفته می‌شود رابطه مان سرد است صحت ندارد بلکه خیلی هم ارتباط گرم و صمیمانه‌ای داریم. همیشه برای علیرضا آرزوی موفقیت می‌کنم چراکه او هم مانند من و خیلی از فوتبالیست‌های دیگر در مسیر پیشرفت خیلی سختی کشیده است. این موضوع را از نزدیک دیده ام. شاید مردم سختی‌های که بیرانوند کشیده در تلویزیون و رادیو شنیده باشند، اما من این موضوع را با چشمانم دیده و می‌دانم او لایق رسیدن به بالاترین سطح است.

هیچ حرف فنی مقابل هواداران و تیم پرسپولیس ندارم

مکانی افزود: یک مصاحبه خیالی پیش از بازی از قول من چاپ شد که به پرسپولیس فکر نمی‌کنم. این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد چراکه پیش از بازی مصاحبه نکردم و همیشه گفته‌ام هیچ حرف فنی مقابل هواداران و تیم پرسپولیس ندارم.

صندلی قدرت برای مدیران پرسپولیس ماندگار نیست

او درباره ارزیابی اش از عملکرد مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: مدیریت پرسپولیس و کسانی که می‌آیند و می‌روند بدانند صندلی قدرتی که اکنون در دست دارند، ماندگار نیست و این موضوع مقطعی است. اسم بزرگ پرسپولیس می‌ماند، بازیکن و مدیر می‌آیند و می‌روند و من به دلیل اسم بزرگ این تیم، همیشه پرسپولیسی می‌مانم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها