کد خبر : 32650

ظهور «یاشین» ایرانی در برابر پرسپولیس!

ظهور «یاشین» ایرانی در برابر پرسپولیس!

قرمزها در شبی که سوشا مکانی عملکرد بسیار خوبی درون دروازه نفت مسجد سلیمان داشت، با یک گل مغلوب حریف خود شدند. این نتیجه برای پرسپولیس در کورس قهرمانی یک شکست 6 امتیازی بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی قصد داشت نفت مسجد سلیمان را ببرد و همچنان تعقیب کننده سپاهان و شهر خودرو در صدر جدول بماند، با یک گل مغلوب میهمان خود شد. شاگردان مهدی تاتار موفق شدند با گل علیرضا علیزاده در دقیقه 76 قرمزها را شکست دهند. 

نکته مهم این بازی درخشش ویژه سوشا مکانی بود. او که انگیزه زیادی مقابل تیم سابقش داشت، موفق شد چند بار مقابل مهاجم قرمزها بایستد. بعضی ها به شوخی می گفتند او مثل گلر افسانه ای روس‌ها مرحوم لئو یاشین معروف ظاهر شد! البته فورواردهای پرسپولیس هم شرایط خوبی نداشتند و به سادگی موقعیت ها را از دست می دادند. حتی در چند دقیقه پایانی هم قرمزها دو بار دروازه سوشا را تهدید کردند ولی باز هم موقعیت ها گل نشد. 

پرسپولیس در نیمه اول بازی خوبی ارایه نداد و در نیمه دوم تهاجمی تر شد ولی نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. قرمزها با این شکست 19 امتیازی باقی ماندند. اگر استقلال بتواند نساجی را در مازندران شکست دهد می تواند بالاسر پرسپولیس قرار بگیرد و این اتفاق بعد از مدت ها رخ خواهد داد. آبی ها سه سالی است که چنین تجربه ای نداشته اند. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها