کد خبر : 31798

خطر بزرگ این بازیکن برای پرسپولیس

خطر بزرگ این بازیکن برای پرسپولیس

شماره ۷ تیم فوتبال پرسپولیس که با قراردادی گران‌قیمت به جمع پرسپولیس اضافه شد، روزهای پایانی حضورش را در جمع سرخپوشان تجربه می‌کند اما مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا پس از جدایی وی، خطری این باشگاه را از حیث شکایت احتمالی به فیفا تهدید نکند.

به گزارش ایرنا، جونیور براندائو برزیلی در چند هفته ابتدایی شروع لیگ برتر نتوانسته خود را در پرسپولیس نشان دهد و به همین خاطر «گابریل کالدرون» سرمربی آرژانتین خیلی زود از این بازیکن قطع امید کرد و روی نام وی خط قرمز کشید تا این بازیکن را اولین جدا شده از پرسپولیس در نیم‌فصل بدانیم.

یکی از مسائلی که موجب شد تا فشارها روی این بازیکن چند برابر شود، مبلغ قراردادش بود چرا که قرارداد این بازیکن با توجه به شرایط ارزی کنونی بیش از ۶ میلیارد تومان برای پرسپولیس آب خورد.

این بازیکن بیش از ۵۵۰ هزار دلار برای پرسپولیس هزینه در بر داشت اما تمام این پول به خود بازیکن نمی‌رسید.

جونیور براندائو به طور  قرضی از لودوگورتس بلغارستان به پرسپولیس آمده و به همین خاطر ۵۰ هزار دلار به باشگاه بلغارستانی می‌رسید تا به مدت یک فصل بازیکن برزیلی خود را به باشگاه پرسپولیس قرض دهد. در این میان ۲ واسطه برزیلی و ایرانی هم حاضر بودند که روی هم رفته حدود ۷۰ هزار دلار از این قرارداد سهم داشتند و با توجه به این موضوع تمام آن مبلغ به این بازیکن برزیلی تعلق نمی‌گیرد.

با این حال با توجه به شرایط کنونی باید جونیور را اولین جدا شده از پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی دانست و در نهایت باید دید این بازیکن چه مقدار از مبلغ قرارداد را به پرسپولیس تخفیف خواهد داد.

پرسپولیس در تلاش است تا به طور توافقی، شرایط جدایی این بازیکن را فراهم کند تا پس از ترک باشگاه، مشکلی سرخپوشان را بابت شکایت به فیفا و مسائلی از این دست تهدید نکند.

این بازیکن حدود ۳۰ درصد از قراردادش را دریافت کرده و باشگاه در تلاش است تا با پرداخت ۲ قسط دیگر از قرارداد، شرایط را برای جدایی بدون دردسر وی فراهم کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها