کد خبر : 31147

مهاجم پرسپولیس خودش به پرسپولیس آمده؟!

مهاجم پرسپولیس خودش به پرسپولیس آمده؟!

از آقای کالدرون باید پرسید چه کسی جونیور را برای پرسپولیس پسندید؟ کدام مربی او را تایید کرد؟ مگر سرمربی پرسپولیس، این بازیکن را نمی خواست و اگر نمی خواست، چه کسی این مهاجم برزیلی را به او توصیه کرد؟

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ اگر تا چند روز پیش سرمربی پرسپولیس درباره جونیور براندائو در لفافه سخن می گفت امروز در مصاحبه ای همه چیز را شفاف گفت.

حالا معلوم شد بنا به دلیلی فنی و فوتبالی، کالدرون این بازیکن برزیلی را نمی خواهد و او را در اختیار باشگاه گذاشته است.

پیش از این اما کالدرون درباره جونیور گفت با ۵۵۰ هزار دلار، بازیکنی از این بهتر نمی شد به ایران آورد اما شاید این مرد آرژانتینی نمی داند در این توفان اقتصادی ۵۵۰ هزار دلار برای ما پول بسیار زیادی است و باید برای هزینه این مبلغ دلاری به شدت وسواس به خرج داد. در این باره، یک اجبار ویژه وجود دارد و هیچ چیز هم قابل بخشش نیست.

مساله بعدی اما در مورد چرایی حضور جونیور در پرسپولیس و مسولیت خرید چنین بازیکنی است؛ از آقای کالدرون باید پرسید چه کسی این بازیکن را برای پرسپولیس پسندید؟ کدام مربی او را تایید کرد؟ مگر سرمربی پرسپولیس، جونیور را نمی خواست و اگر نمی خواست، چه کسی این مهاجم برزیلی را به او توصیه کرد؟

شفاف سازی کالدرون در زمینه جونیور خوب است اما صادقانه باید گفت تکلیف این خرید در پرسپولیس باید شفاف تر شود؛ با این جمله بندی های بی سر و ته و نامفهوم مشخص نمی شود چرا بازیکنی در اندازه های او سر از پرسپولیس درآورد؟ واسطه ای که جونیور را به پرسپولیس معرفی کرد چه کسی است و آیا اجباری برای خرید او وجود داشت؟ هر چه هست این که چه باشگاه پرسپولیس چه شخص کالدرون باید مشخص کنند در این اتفاقی که رخ داده چقدر مقصرند؟

 در فوتبالی که باشگاهداری مستقل و خصوصی عملا بی معناست و اغلب تیم ها برای گرفتن بودجه های دولتی پشت اتاق روسا و مدیران التماس دعا دارند، این همه پول چرا باید صرف مهاجمی شود که امروز معلوم شده آقایکمالدرون او را نمی پسندد؟

خسارت حضور جونیور در پرسپولیس را چه کسی تقبل می کند؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها