کد خبر : 29746

نحوه ورود جالب کمال کامیابی نیا به عالم فوتبال و شغل او قبل از آن

نحوه ورود جالب کمال کامیابی نیا به عالم فوتبال و شغل او قبل از آن

کمال کامیابی نیا بازیکن با اخلاق و محبوب پرسپولیس در مورد چگونگی ورودش به فوتبال و زندگی گذشته اش صحبت کرد.

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس مهمان برنامه فرمول یک شد و به سوالات علی ضیا پاسخ گفت. یکی از جالب ترین بخش های صحبت های او زندگی اش قبل از ورود به دنیای فوتبال بود.

این بازیکن در پاسخ به اینکه چه شد فوتبالیست شدی، گفت: دوم راهنمایی به خاطر مشکلات زیادی که داشتم درسم را رها کردم و سر کار رفتم. پمپ های ماشین های سنگین را می شستم و تعمیر می کردم. یک روز خواب ماندم و دیر به سرکار رفتم و چون خانه اوستایم دورتر از خانه ما بود، من باید در مغازه را باز می کردم اما او این بار زودتر رسیده بود. وقتی گفت چرا دیر آمدی، گفتم دلم درد می کرده. آن روز خیلی کار نداشتیم و او گفت برو خانه استراحت کن.

وی افزود: به سمت خانه می رفتم که از یکی از هم محلی ها شنیدم باشگاه پاس بازیکن می گیرد. ما تا قبل از آن از محله مان بیرون نیامده بودیم اما آن موقع با بچه ها ماشین گرفتیم و به اکباتان آمدیم. من هم تست دادم و چند نفر را دریبل زدم. بعد هم شماره تلفن گرفتند و به محلمان برگشتیم. چند وقت بعد سر تمرین رفتم. به اوستایم گفته بودم اسمم را باشگاه بدنسازی نوشته ام و هفته ای سه بار نمی آیم.

کامیابی نیا ادامه داد: پستم فوروارد بود و 5 سال پاس تهران بودم و هر سال آقای گل می شدم و اتفاقاتی افتاد و آدمهای خوبی جلوی راه من قرار گرفتند که توانستم پیشرفت کنم.تمریناتم بعدازظهر بود و آنقدر اصرار کردم که مادرم دوباره مرا در آموزش و پرورش نوشت و کار هم می کردم. حتی کتانی استوک نداشتم و با کتانی ته صاف در زمین بازی می کردم. اولین کتانی استوکم را مهدی احمدپور گرفت. او گفت چرا کتانی نداری؟ آن موقع همه بچه ها با مادر و پدرشان سر تمرین می آمدند و من هم فکر کردم چه جوابی بدهم، گفتم نمی دانم اینها را باید از کجا بگیرم. جلسه بعد او برایم یک استوک گرفت. من هم مشتاق شده بودم و می دانستم می توانم در فوتبال پیشرفت کنم...

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها