کد خبر : 29179

نیازمند در استانه شکستن رکورد تاریخی حسینی

نیازمند در استانه شکستن رکورد تاریخی حسینی

پیام نیازمند در 5 دیدار ابتدایی لیگ برتر توانسته دروازه اش را بسته نگه دارد و با احتساب دو دیدار آخر طلایی پوشان در لیگ هجدهم، او حالا 625 دقیقه است که گلی نخورده است.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مرتبه ای که پیام نیازمند توپ را از داخل دروازه اش بیرون کشید، به دقیقه 5 دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل شهرخودرو (پدیده سابق) بازمی گردد که او مغلوب ضربه پنالتی امین قاسمی نژاد شد.

پس از این گل، نیازمند در آن مسابقه بارها و بارها با واکنش های مختلف، مانع از فروپاشی دروازه اش شد و در آخرین دیدار فصل نیز مقابل استقلال خوزستان 90 دقیقه دروازه اش را بسته نگه داشت.

سپاهان فصل گذشته را با نائب قهرمانی تمام کرد ولی در این فصل امیرقلعه نویی با بازیکنانی که به خدمت گرفته، قصد دارد نتیجه ای بهتر کسب کند و عنوان قهرمانی را لیگ را از آن شاگردانش کند.

طلایی پوشان برای کسب قهرمانی لیگ نوزدهم، شروع خوبی در رقابت های داشته اند و با کسب 11 امتیاز از 5 مسابقه، با تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور در صدر جدول رده بندی قرار گرفته اند. سپاهان در این 5 مسابقه به ترتیب با شاهین شهرداری بوشهر، ماشین سازی، فولادخوزستان، نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس بازی کرده است.

نکته جالب توجه اینکه پیام نیازمند مانند فصل گذشته که به طور کامل برای سپاهان در 30 بازی لیگ برتر بازی کرد، در 5 دیدار اخیر طلایی پوشان یکی از نفرات اصلی تیمش بوده است و موفق شده، 5 مرتبه با کلین شین از زمین مسابقه خارج شود.

این 5 کلین شیت با احتساب دو دیدار فصل هجدهم لیگ برتر، تعداد دقایقی که نیازمند گل نخورده را به 625 دقیقه رسانده و حالا او تنها سه دیدار تا شکستن رکورد حسین حسینی فاصله دارد.

این آمار یعنی اگر نیازمند در دو بازی آینده سپاهان که به ترتیب برابر ذوب آهن و گل گهر خواهد بود، گلی دریافت نکند و در دیدار برابر سایپا هم بتواند دروازه اش را تا دقیقه 42 بسته نگه دارد، از رکورد تاریخی حسین حسینی که در لیگ هفدهم با 847 دقیقه گل نخوردن مقابل سایپا ثبت شد، گذر می کند و رکوردار لیگ برتر می شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها