کد خبر : 28614

دو راه حل کالدرون برای حل مشکل بزرگ پرسپولیس !

دو راه حل کالدرون برای حل مشکل بزرگ پرسپولیس !

پرسپولیس در خط حمله خود مشکلات جدی دارد اما کالدرون راه حل برای برون رفت از بحران را دارد.

به گزارش پارس فوتبال ، پرسپولیس در حساس ترین بازی هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال رفت.

سرخ پوشان پایتخت در این دیدار حساس سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردند و موفق شدند تا با تک گلی که در دقایق پایانی روی تاثیر گذاری بازیکن جوان این تیم به ثم رسید به پیروزی برسند.

پرسپولیس با سه امتیاز حیاتی که در این دیدار به دست آورد به همراه پدیده تنها تیم های ۹ امتیازی در فصل جاری هستند تا نشان دهد که در فصل جاری هم با وجود جدایی برانکو همچنان از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است.

نکته ناامید کننده برای پرسپولیس فصل جاری خط حمله ناامید کننده تیم است. با وجود آنکه هشدارهای زیادی درباره افت علیپور داده شد و ضرورت جذب یک مهاجم خارجی وجود داشت اما مدیریت سرخ پوشان از عهده این کار به خوبی برنیامد و مدیر عامل سابق وقت را به راحتی از دست داد تا در نهایت مهاجمی جذب شود که اصلا کیفیت لازم را ندارد.

نکته عجیب درباره خط حمله سرخ پوشان اینکه دو مهاجم اصلی این تیم هنوز موفق به گل شدن نشده اند. علی علیپور و جونیور که دو مهاجم نوک تیم کالدرون هستند هنوز نتوانسته اند بعد از سپری شدن چهار بازی دروازه حریفان را باز کنند و این به خوبی نشان می دهد که خط حمله پرسپولیس مشکلات جدی دارد.

بعد از سپری شدن چهار دیدار آنچه که کاملا روشن و مبرهن است این است که خط حمله پرسپولیس مشکلات جدی دارد و می توان گفت که با بحران مواجه شده است و گل های این تیم بدون تاثیر گذاری دو مهاجم اصلی این تیم به ثمر رسیده است.

پرسپولیس در خط حمله خود با بحران مواجه شده است و نمی تواند بازیکن جدید هم جذب کند با این حال کالدرون گزینه خروج از بحران را دارد.

راه حل نخست بازی دادن به بازیکنان جوان و باانگیزه مثل عبدی و روستایی است که نشان داده اند می در صورتی که به آنها اعتماد شود می توانند بدرخشند و گلزنی کنند به ویژه عبدی که در بازی های دوستانه بسیار خوب کار کرد و با این گلی که در داربی به ثمر رساند انگیزه مضاعفی به دست آورده است.

و اما راه حل دوم استفاده از بازیکنانی مانند وحید امیری، مهدی ترابی و فرشاد احمدزاده است که سابقه بازی کردن به عنوان مهاجم نوک را دارند.

علیپو کاملا افت کرده است و در زمین فقط در حال راه رفتن است. او از روزهای اوج خود فاصله گرفته است و برای انگیزه مجدد دادن به او بهتر است که نیمکت نشین شود و از طرف دیگر هم جونیور در همین دو بازی که در ترکیب سرخ پوشان به میدان رفته نشان داده که اصلا در حد و اندازهای پرسپولیس نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها