کد خبر : 28610

سرمربی پرسپولیس برای قهرمانی چه می خواهد؟

سرمربی پرسپولیس برای قهرمانی چه می خواهد؟

تیم کالدرون برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر به چه چیزی نیاز دارد؟

به گزارش پارس فوتبال ، پرسپولیس فصل جدید رقابت های لیگ برتر را هم خوب آغاز کرده است.

سرخ پوشان با هدایت برانکو بهترین دوران تاریخ خود را تجربه کردند و سه فصل پیاپی عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آوردند و یک فصل هم با تفاضل گل جام را از دست دادند و مهم تر اینکه به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کردند.

با جدایی برانکو پیش بینی می شد که دوران طلایی سرخ پوشان به پایان برسد اما این تیم در فصل جاری هم نتایج خوبی به دست آورذه است.

پرسپولیس با هدایت کالدرون در فصل جاری از چهار بازی خود سه بار به پیروزی رسیده است و در دیدار قبلی خود برابر استقلال با پیروزی که به دست آورده امیدهای هواداران خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی زنده کرد.

آیا این پرسپولیس با هدایت کالدرون هم می تواند بازهم جام قهرمانی را بالای سر برد؟ پرسپولیس سخت ترین دیدارهای خود را در همین چند هفته آغازین لیگ برتر برگزار خواهد کرد. این تیم با تراکتور سازی و استقلال بازی کرده است و دو هفته پیش رو را هم باید با سپاهان و پدیده که از اصلی ترین شانس های کسب عنوان قهرمانی هستند بازی کند.

سرخ پوشان اگر می خواهند جام قهرمانی را بار دیگر به دست آوردند به هیچ وجه نباید در این دو دیدار حداقل تن به شکست دهند؛ چیزی که تیم برانکو به خوبی از عهده آن برآمد چرا که برای هیچ کدام از مدعیان قهرمانی در فصل قبل تن به شکست نداد.

پرسپولیس در فصل جاری هم تیم بسیار خوبی دارد. آنها در میانه میدان و خط دفاعی و البته خط دروازه تیمی کامل هستند که حتی با وجود آسیب دیدگی بازیکنان کلیدی با نیمکت خوبی که دارند می توانند خود را تقویت کنند.

تیم کالدرون برای کسب عنوان قهرمانی به یک مهاجم بزرگ نیاز دارد. علی علیپور از روزهای اوج خود فاصله گرفته و جونیور هم اصلا در حد و اندازهای پرسپولیس نیست. این تیم برای قهرمانی باید خط حمله به مراتب قوی تر از الان داشته باشد و تنها در این صورت است که می تواند بازهم جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها