کد خبر : 27807

هواداران پرسپولیس برای کالدرون هم هشتگ برانکویی زدند

هواداران پرسپولیس برای کالدرون هم هشتگ برانکویی زدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حمایت هواداران مسئولیت من را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند و امیدواریم مجموعه باشگاه و تیم با تلاش زیاد ضمن حفظ جایگاه کنونی تیم به عنوان قهرمان بتوانیم وضعیت و جایگاه پرسپولیس را ارتقا دهیم. این چالش و هدف ما در پرسپولیس است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون در پایان جلسه خود با محمدحسن انصاری‌فرد درباره این نشست به خبرنگار سایت باشگاه گفت: از روز اول با هم صحبت کردیم و قرار شد در کنار هم و در قالب یک تیم کار کنیم. من و مدیرعامل مسئولیت‌های مهمی در باشگاه داریم که باید با هم هماهنگ باشیم. من داخل زمین و ایشان در خارج از زمین مسئولیت‌ها را به عهده داریم و در جلسه دیروز درباره همین مسائل صحبت کردیم. تاکنون جلسات مثبتی با آقای انصاری‌فرد داشته‌ام و هماهنگ بوده‌ایم. امیدوارم این همکاری به خوبی ادامه پیدا کند.

او ادامه داد: به نظر من مدیرعامل باید از همه موارد داخل زمین خبر داشته باشد. من دلم نمی‌خواهد که مدیرعامل باشگاه فقط روی سکو باشد و از بالا همه چیز را نظاره کند. ما باید در طول هفته هم با یکدیگر کار کنیم و دائما در تماس باشیم. اینگونه جلسات هم برای همین هماهنگی‌ها است.

سرمربی پرسپولیس درباره حمایت هواداران از او و استفاده از عبارت «هر چی کالدرون بگه» در فضای مجازی هم گفت: خوشحالم که هواداران همیشه تیم را حمایت می‌کنند اما این موضوع مسئولیت من را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند. همه ما اینجا هستیم که کار کنیم و به آنها قول می‌دهم که نهایت تلاشمان را برای خوشحالی‌شان به کار می‌گیریم.

در فصل های گذشته یکی از شعارهای اصلی هواداران پرسپولیس هر چی برانکو بگه بود که نشان از حمایت همه جانبه از سرمربی داشت. حالا به نظر می رسد این حمایت قرار است از کالدرون و تصمیماتش هم به عمل بیاید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها