کد خبر : 27458

برانکو گرای محبوبیت در پرسپولیس را به کالدرون داد

برانکو گرای محبوبیت در پرسپولیس را به کالدرون داد

برانکو ایوانکوویچ یکی از ماندگارترین مربیان در خاطر هواداران پرسپولیس خواهد بود. او در گفتگوی جدید خود راز جالب محبوبیت در پرسپولیس را به طور ضمنی به گابریل کالدرون گوشزد کرده است.

برانکو در گفتگوی خود با ورزش مدیا در خصوص دیدارش با گابریل کالدرون در حاشیه اجلاس مربیان نخبه آسیا گفت: آقای کالدرون و من به لحاظ حرفه ای مربیان فوتبال هستیم و گفت و گوی بسیار خوبی داشتیم و همیشه با هم بودیم و در مورد همه موضوعات صحبت کردیم. مسائل مربوط به سمینار، پرسپولیس و روند جاری در فوتبال آسیا. طبیعتا خیلی صمیمی با هم بودیم و شخصا خیلی خوشحالم هستم. چون می‌دانم ایشان به پرسپولیس آمده تا مسیری که من آغاز کردم را ادامه دهد و کیفیت تیم و نتایجی که به دست می‌آورد را در سطح بالا نگه دارد.

برانکو در بخشی از گفتگوی خود به طور ضمنی به اهمیت دربی و نقش آن در محبوبیت سرمربی پرسپولیس هم اشاره کرد و گفت: آقای کالدرون خودشان آگاهی دارند که کسب نتیجه در دربی چقدر مهم است. در دربی هیچ قانون خاصی وجود ندارد. همه ما خوشحال هستیم که پرسپولیس تیم خوبی دارد و به عنوان شانس اول وارد همه مسابقات می‌شود. در حال حاضر تیم با بازگشت امیری و احمدزاده تقویت شده است. ماهینی و انصاری دیگر مصدوم نیستند و تیم خوبی دارند.

او تاکید کرد: راجع به همه چیز با هم صحبت کردیم. صحبت در مورد بازیکنان، شرایط دربی و حساسیت در کسب نتایج در این بازی با کالدرون حرف زدیم. چون همیشه خوب است بشنوید که سایرین چه می‌گویند. در نتیجه صحبت دوستانه و صمیمی بین من و کالدرون زیاد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها