کد خبر : 26793

استرای شاکی استقلال با مسابقه حساس به آزادی رسید

استرای شاکی استقلال با مسابقه حساس به آزادی رسید

رقابت استقلال و فولاد در هفته دوم از چند لحاظ دارای حساسیت است.

اول اینکه این دو تیم اخیراً بر سر محمد بلبلی, بازیکن فصل گذشته سپیدرود با هم جدل داشتند, بازیکنی که ابتدا با فولادی‌ها به توافق رسید اما به یک باره سر از تهران و استقلال درآورد.

این ماجرا در نهایت با محرومیت 6 ماهه این بازیکن برای بازی در استقلال و جریمه 300 میلیون تومانی فولاد ختم شد. این مسئله می‌تواند در رویارویی دو تیم موثر باشد و به حساسیت آن بیفزاید.

یکی دیگر از مسائل مهم این بازی رویارویی جواد نکونام در قامت سرمربی با تیم سابقش استقلال است. نکونام که سال‌ها در سطح اول فوتبال اسپانیا سابقه بازی دارد, باید در این بازی تیمش را مقابل استقلالی روانه میدان کند که با حضور آندره‌آ استراماچونی تفکر ایتالیایی به خود گرفته است. نگرش دو مربی می‌تواند این بازی را به زیباترین رقابت هفته تبدیل کند. 

استراماچونی که هفته قبل به دلیل عدم حضور مترجمش در کنار زمین حسابی شاکی و عصبانی شده بود, می‌داند که برای به دست آوردن دل هواداران نگران باید هرچه زودتر این تیم را در مسیر برد قرار دهد. استراماچونی روز گذشته نیز بنا به اعلام باشگاه استقلال، "به تشخیص خودش" در نشست خبری پیش از بازی با فولاد شرکت نکرد تا نشان دهد همچنان ناراحت و عصبانی است.

استقلالی‌ها در دیدار قبلی خود در تبریز با گل لحظه آخری بازی را به ماشین‌سازی واگذار کردند تا الان هواداران پرشمار این تیم در هفته دوم فقط انتظار برد از تیم‌شان داشته باشند. این بازی اولین حضور رسمی استراماچونی در ورزشگاه آزادی است و عملکرد استقلال در این مسابقه بیش از پیش زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد. فولاد نیز هفته گذشته در اهواز مقابل صنعت نفت متحمل شکست شده‌ و مقابل استقلال به دنبال جبران نتیجه هفته نخست است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها