کد خبر : 24118

ماجرای داور مسن در بازی پرسپولیس و سایپا (عکس)

ماجرای داور مسن در بازی پرسپولیس و سایپا (عکس)

داور موسپید پرسپولیس و سایپا می گوید بعد از سال ها قصد داشته ثابت کند به حقش در داوری نرسیده است

به گزارش ورزش سه، جام شهدا که سومین دوره اش آغاز شد، برخلاف سال های گذشته کم حاشیه نداشته است.

از انصراف تیم ها یکی پس از دیگری گرفته تا ناهماهنگی های میان اتحادیه فوتبال و فدراسیون باعث شد تا این جام با کیفیت مطلوبی برگزار نشود؛ عجیب ترین اتفاق اما در جریان بازی پرسپولیس و سایپا رخ دادکه یک داور بسیار قدیمی و پیشکسوت با موی کاملا سپیدشده و اندامی ناآماده سوت در دست گرفت و با مشقت های فراوان این مسابقه را سوت زد. اتفاقی که خیلی زود به ترند فضای مجازی تبدیل شد و بسیاری از کاربران به شوخی های متعدد با آن پرداختند.

با توجه به علاقه مندی نسل جوان به فوتبال و اینکه اکثر مخاطبان بازی شب گذشته را این نسل تشکیل می دهند، چنین داوری کاملا ناآشنا به نظر می رسید، اما قدیمی ترها او را می شناسند.

داوری که نامش ابوالحسن خرسند است و در دهه 60 سوت در دست داشت و در میادین فوتبال حاضر می شد. این داور که حتی حاضر نیست سن خود را هم بیان کند، البته نه به میل خودش که به دلیل برخی مشکلات مجبور شده این بازی را سوت بزند. ظاهرا فدراسیون فوتبال همکاری لازم را با اتحادیه فوتبال برای در اختیار گذاشتن داوران خود انجام نداده تا مسئولان اتحادیه شخصا وارد شوند و روی به انتخاب داوران پیشکسوت بیاورند.

از آنجایی که اتحادیه فوتبال با توجه به تبلیغات گرفته شده نمی خواست بازی ها را لغو کند و فدراسیون هم داوری به آنها نداد، آنها شخصا وارد عمل شدند و با داوران پیشکسوت کار را جلو بردند تا انبوهی از حاشیه ها ایجاد شود. البته خرسند با شوخی هایی که در فضای مجازی با خودش شده مشکلی ندارد و البته که می گوید بازی فینال جام شهدا را نیز یکی دیگر از پیشکسوتان داوری سوت خواهد زد!

VBgcgoAkmWOo

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها