کد خبر : 20303

استارت مذاکره پرسپولیس با بمب نقل و انتقالات خودش

استارت مذاکره پرسپولیس با بمب نقل و انتقالات خودش

پرسپولیس برای استارت حضورش در نقل و انتقالات تابستانی، با دو ستاره سابق خود وارد مذاکره شده است.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که مهمترین بازیکن مدنظر برانکو ایوانکوویچ پیش از ترک ایران مهدی طارمی بود، در نهایت باشگاه مذاکرات خود را برای نقل و انتقالات تابستانی استارت زده است.

سرمربی سرخپوشان که همچنان وضعیت نامشخصی برای بازگشت به پرسپولیس دارد و این ماجرا در گرو تامین مبلغ یک میلیون و 200 هزار یورویی مطالبات اوست، پیش از ترک ایران و با اصرار مدیران تیم چند نام برای حضور در لیست فصل آینده به صورت "شفاهی" به آنها اعلام کرده است.

در میان اسامی مدنظر برانکو در حال حاضر تنها مهدی طارمی باقی مانده است و دیگر بازیکنان یا به توافق با باشگاه دیگری رسیده‌اند یا قرارداد خود را تمدید کرده‌اند. با این حال مهمترین نام در میان بازیکنان مدنظر برانکو مهدی طارمی است. پرسپولیس در این فصل در حالی به قهرمانی لیگ و جام حذفی دست یافت که مشکل بزرگی در خط حمله خود داشت و نتوانست آمار مناسبی از خود به جا بگذارد. خصوصا اینکه آنها در لیگ قهرمانان آسیا نیز در کنار مشکلات داوری، به دلیل ضعف در گلزنی خیلی زود از دور این رقابت‌ها حذف شدند. 

اکنون مدیران پرسپولیس به صرافت حضور در نقل و انتقالات افتاده‌اند و بعد از اینکه وعده تامین منابع مالی پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ را تا روز دوشنبه داده‌اند، به دنبال جذب دو ستاره برای فصل آینده هستند؛ فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی.

دو بازیکنی که در محرومیت نقل و انتقالاتی از پرسپولیس جدا شدند و یکی راهی لهستان شد و دیگری با حضور در لیگ ستارگان قطر به دنبال فراموشی ماجرایی بود که در آن نقش داشت. جدایی طارمی البته برای باشگاه نفع مالی نیز در پی داشت.

فرشاد احمدزاده نیز بعد از یک فصل حضور در فوتبال اروپا و لیگ لهستان اکنون در مسیر بازگشت قرار دارد و این در حالی است که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر علاقه تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی نیز به شماره 10 سابق سرخپوشان به گوش رسیده است. احمدزاده که در اواسط فصل حضورش در تیم اسلاوسک نیز از تمایل خود برای بازگشت به پرسپولیس خبر داده بود و در چند مرحله نیز از هواداران این تیم بابت رفتار و جدایی‌اش عذرخواهی کرده بود، جدی‌ترین گزینه بازگشت محسوب می‌شود. خصوصا اینکه برانکو پیش از این نیز به این بازیکن اعتماد زیادی داشته و در نقل و انتقالات نیز به دنبال جذب بازیکنی در سمت راست خط هجومی تیمش بوده است.

دیگر گزینه هم مهدی طارمی است که باشگاه پیش از این نیز خبر از تمایل برای مذاکره با او را داده بود؛ طارمی بعد از پایان قراردادش با الغرافه قطر در شرایطی در اردوی تیم ملی حضور یافت و نمایش درخشانی در دو دیدار برابر سوریه که با هت تریک او همراه شد و دیدار با برابر کره جنوبی به جا گذاشت که گفته می‌شود پیشنهاداتی از لیگ قطر و همچنین اروپا دارد که این مساله باعث کندی در روند مذاکرات طرفین خواهد شد. در این زمینه طی روزهای اخیر مذاکراتی به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این بازیکن صورت گرفته و مدیران تیم با توجه به تاکید برانکو به دنبال راهی برای جلب رضایت این بازیکن برای بازگشت هستند.

دو انتقالی که در صورت توافق برای تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ، محمد نادری و بیرانوند، شرایط این تیم را برای فصل آینده نیز به شکل مطلوبی پیش خواهد برد و آنها با قدرت بیشتری لیگ را استارت خواهند زد. باید دید در نهایت مذاکرات طرفین به شکل مطلوب پیش خواهد رفت یا خیر.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها