کد خبر : 19083

پرسپولیس نقل و انتقالات را با این بمب شروع می کند؟

پرسپولیس نقل و انتقالات را با این بمب شروع می کند؟

پس از سال ها گمانه زنی و شایعه ی حضور رضا قوچان نژاد در لیگ ایران، حالا به نظر می رسد او به حضور در تیم پرسپولیس نزدیک شده است.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس امروز در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهد رفت و مدیران باشگاه نیز به خاطر حساسیت این بازی، ظاهرا نقل و انتقالات را به پس از جام حذفی موکول کرده اند اما به نظر می رسد در پشت پرده، قرمزها فعالیت خود برای جذب بازیکنان موردنظر را آغاز کرده اند و در گام اول قصد دارند مشکلات خط حمله خود را برطرف کنند.

در فصل گذشته گادوین منشا، ماریو بودیمیر و علی علیپور مهاجمان اصلی تیم پرسپولیس بودند و البته در چند بازی سیامک نعمتی، امید عالیشاه و... نیز در این پست به کار گرفته شدند. در این بین اما به عنوان یک مهاجم، تنها می توان به علی علیپور نمره قبولی داد. او که شروع خوبی در لیگ نداشت، در هفته های انتهایی نیز با افت مواجه شد اما به هر حال عنوان آقای گلی اش را در تیم پرسپولیس حفظ و نقش پررنگی را نیز در قهرمانی این تیم ایفا کرد.

در روزهای اخیر پایگاه های خبری مختلف خارجی پیشنهاداتی را برای علی علیپور مطرح کرده اند. از بلژیک تا یونان، اسپانیا و... باشگاه های مختلفی هستند که حتی حاضرند 900 هزار یورو برای جذب این بازیکن هزینه کنند که طبیعتا این رقم برای پرسپولیسی ها وسوسه انگیز به حساب می آید و خود علیپور نیز بی میل نیست که راهی قاره سبز شود.

اگرچه او تمام تمرکز خود را بر روی بازی با سپاهان گذاشته اما به هر حال هیچ بعید نیست که در هفته های آینده، نخستین ترانسفر پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به نامش ثبت شود و راهی لیگ های خارجی شود. البته پرسپولیسی ها با رد پیشنهاد 500 هزار یورویی تیم زولته وارخم نشان دادند که حاضر نیستند آقای گل خود را پایین تر از قیمت مدنظر خود آزاد کنند.

اما پرسپولیسی ها برنامه ویژه ای نیز برای جایگزینی علی علیپور دارند. شنیده ها حاکی از آن است که رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی ایران در تیررس سرخ ها قرار گرفته و احتمال دارد به اولین خرید این تیم در تابستان بدل شود. مذاکرات غیر مستقیم طرفین در روزهای اخیر انجام شده و نزدیکان گوچی نیز، تمایل او به پوشیدن پیراهن پرسپولیس را اعلام کرده اند.

شاید در این بین مهم ترین مسئله، قرارداد ریالی یا دلاری باشد. باتوجه به نوسانات نرخ ارز، باشگاه پرسپولس به هیچ عنوان قصد ندارد با مهره های جدیدش قرارداد دلاری امضا کند و حتی احتمال دارد بازیکنان خارجی اش را نیز به پای میز مذاکره بکشد تا قراردادی جدید را امضا کنند. با این حال قوچان نژاد که هیچگاه در ایران حضور نداشته، شاید تا حدی واهمه بستن قرارداد با تیم های ایرانی را نیز داشته باشد. این را هم باید در نظر گرفت که قوچان نژاد اکنون پیشنهاد خاصی از فوتبال اروپا ندارد و باتجربه نه چندان موفقی که در ای لیگ استرالیا کسب کرد، اکنون بازیکنی مناسب و قابل مذاکره برای پرسپولیسی ها به حساب می آید.

در زمستان نیز شایعاتی مبنی بر حضور این بازیکن در تیم پرسپولیس وجود داشت اما در نهایت مهاجم دو تابعیتی فوتبال ایران راهی اف سی سیدنی شد. در آن مقطع خبرهایی نیز وجود داشت که نشان می داد مشکلات خانوادگی و مشخصا درخواست همسر او مبنی بر حضور در خارج از کشور باعث شده تا قوچان نژاد از پرسپولیس دور شود.

اکنون نیز این انتقال در صورتی عملی خواهد شد که علی علیپور به تیمی جدید منتقل شود. مگر این که مدیران باشگاه بخواهند با جذب گوچی و کنار گذاشتن بودیمیر، هواداران پرسپولیس را به نوعی سورپرایز کنند. این را هم باید در نظر گرفت که پرسپولیسی ها باید آپوئل نیکوزیای قبرس را نیز در این بین راضی کنند؛ مسئله ای که البته سخت به نظر نمی آید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها