کد خبر : 19417

24 ساعت پر تب و تاب در انتظار استقلال و هوادارانش

24 ساعت پر تب و تاب در انتظار استقلال و هوادارانش

مدیران باشگاه استقلال این روز‌ها برای انتخاب سرمربی آینده این تیم تصمیمات ساعتی و لحظه‌ای می‌گیرند و دوباره نقض می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ماجرای انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال به بزرگترین معضل آبی‌ها در شروع نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است و درست جایی که استقلال باید تمرکز خود را برای جذب مهره‌های ارزشمند و تمدید بازیکنان فصل قبل معطوف کند درگیر بازی انتخاب سرمربی در جنگ قدرت مدیران استقلال به بطالت می‌گذرد.

فتحی و خطیر در حالی ماموریت انتخاب سرمربی را بر عهده دارند که باید مصوبات هیئت مدیره را به اجرا بگذارند و مذاکرات ابتدایی را با استراماچونی گزینه ایتالیایی استقلال انجام داده اند، اما از برخی منابع خبر می‌رسد که نیرویی مافوق مدیران استقلال پشت فتحی و خطیر ایستاده است که مصوبات هیئت مدیره را بی خیال شوند و فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال معرفی کنند.

فرهاد مجیدی، فتحی و خطیر به همراه یکی - دو عضو از هیئت مدیره و کمیته فنی تیمی قدرتمند را برای بدست گرفتن قدرت در استقلال تشکیل داده اند و با وجود اینکه گفته می‌شود فردا استراماچونی به عنوان سرمربی معرفی می‌شود، اما برنامه ریزی به نوعی شکل گرفته است که فرهاد مجیدی برای حضور روی نیمکت استقلال خود را آماده می‌کند و موافقان حضور سرمربی خارجی هم تلاش خود را برای حضور استراماچونی انجام می‌دهند.

از سوی دیگر برخی از اعضای هیئت مدیره که مخالف حضور گزینه داخلی هستند معتقد اند که اگر فتحی و خطیر نتوانند گزینه خارجی را به مقصد برسانند آن‌ها یکی - دو گزینه بدون واسطه برای سرمربیگری استقلال دارند و نیازی به فتحی و خطیر برای انتخاب یا معرفی گزینه دیگر ندارد.

توافق ابتدایی در مورد انتخاب سرمربی خارجی از سوی هیئت مدیره و فتحی به شکلی بود که باید ۵ گزینه معرفی می‌شد تا بهترین انتخاب شود، اما فتحی و خطیر در این مورد خاص کمی تکروی کردند و تمامی اتفاقات از این جا آغاز شد.

به نظر می‌رسد فتحی و خطیر پشت شان به قدرت بیشتری گرم است و این تکروی‌ها احتمالا به حضور مجیدی روی نیمگت استقلال منجر خواهد شد و هیئت مدیره توان برابری با این تصمیم را ندارد.

گفته می‌شود اعضای هیئت مدیره از این اتفاق که فتحی و خطیر با پشتوانه یک قدرت دیگر انجام می‌دهند شاکی هستند و در صورت ادامه این وضعیت شاید به استعفای برخی اعضا بی‌انجامد.

فرهاد مجیدی این روز‌ها برای حضور در استقلال تیم قدرتمندی تشکیل داده است و استراماچونی شاید برای حضور در استقلال اگر امروز و فردا را تعلل کند فرهاد تیم خود را برای فصل بعد می‌بندد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها