کد خبر : 18810

پاسخ به یک سوال مهم: عابدزاده استقلالی است یا پرسپولیسی؟

پاسخ به یک سوال مهم: عابدزاده استقلالی است یا پرسپولیسی؟

هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال احمدرضا عابدزاده را ستارۀ خود می‌خوانند، اما...

به گزارش ورزش11، امروز سالروز 53 سالگی عقاب آسیا، سنگربان مطمئن و بزرگ تاریخ فوتبال ایران، احمدرضا عابدزاده بود، مردی که به عقیدۀ بسیاری اسطورۀ پرسپولیس و به عقیدۀ برخی دیگر اسطورۀ باشگاه استقلال است تا کشمکش‌های این میان، اجازه ندهد که مشخص شود او واقعاً تمایل به کدام باشگاه داشته است.

استقلالی‌ها معتقدند که احمدرضا با تیمشان توانسته قهرمان آسیا شود و ابتدا در این باشگاه حضور داشته و نامی برای خود دست و پا کرده است و سپس به پرسپولیس پیوسته است، بنابراین او یک ستارۀ استقلالی است و باید او را عقاب آبی نامید! اما سرخ‌های تهران به هیچ عنوان این ادعا را قبول ندارند!

در این سو پرسپولیسی‌ها مدعی هستند که عابدزاده بازوبند کاپیتانی تیمشان را بر بازو بسته و برای سال‌های طولانی در جمع سرخ‌ها حضور داشته و بدین شکل راهی تیم ملی ایران شده و با تیمشان توانسته عنوان قهرمانی لیگ را بدست بیاورد و تعصب به پرچم سرخ باشگاه دارد! ادعایی که متقابلاً استقلالی‌ها نیز آن را قبول ندارند.

اما احمدرضا خود در واکنش به این ماجراها، از همان لبخندهای مشهورش استفاده می‌کند تا خیلی خود را درگیر این اتفاقات نکند و باعث بروز دلخوری نشود، چرا که او حالا یک قهرمان ملی است و از وی به عنوان یک افسانه یاد می‌شود و هیچ افسانه‌ای دل هیچ کسی را نخواهد شکست، چه قرمز و چه آبی! او به طور کل سپید است! سپید به رنگ پرچم تیم ملی ایران، ولی اگر خیلی سرسختانه به دنبال یافتن سوال خود هستید، باید در نهایت صراحت گفت که عابدزاده، یک پرسپولیسی دو آتشه است!

عقاب محبوب فوتبال ایران، در این سال‌ها هرگاه که پرسپولیس نیاز به حمایت داشته خود را به عرصه رسانده و از روی سکوها به همراه دیگر پیش‌کسوتان باشگاه به حمایت از سرخ‌ها پرداخته و حتی در مجمع پیش‌کسوتان پرسپولیس نیز در کنار علی پروین حضور پیدا می‌کند، اما این اتفاق هرگز در آن سو برای باشگاه استقلال رقم نخورده و هرگز دیده نشده که احمدرضا حمایتی را از آبی‌های تهران انجام بدهد تا بدین شکل، او عقاب سرخ آسیا نامیده شود!

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها